Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

zefkemols

zefkemols

• Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2011
  • 15:50

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn wifi uitgezet wordt als ik het toestel in de standby modus zet met de aan.uit knop?

Bewerkt (6 oktober 2011 15:50)
redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 6 oktober 2011
  • 16:00

wifi sleep policy
instellingen, verbindingen, wifi instellignen, menu toets, geavanceerd , wifi slaapbeleid

Bewerkt (6 oktober 2011 16:00)
zefkemols

zefkemols

• Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2011
  • 09:48

Oke, bedankt. Ik had trouwens in het begin ergens een app vandaan die mij aangaf dat er nog prg's open stonden en of ik die wilde sluiten voordat ik mijn tab op standby wilde zetten. Ik weet echter niet meer welke dat was?

Bewerkt (9 oktober 2011 09:48)
Jaap1

Jaap1

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2011
  • 12:36

Allereerst wil ik even mijn groot ongenoegen uitspreken over het ontbreken gedurende bijna 1 jaar van een nieuwe update van de samsung 7 tab.Een zeer vreemde zaak en Samsung onwaardig!!!
Vervolgens heb ik een vraag: Kan met de nieuwe 7.7 tablet ook gebeld worden.Ik lees daar tegenstrijdige berichten over.Met de oude 7 kan dit ook en ik persoonlijk vind dit een groot pluspunt.Je hoeft bv thuis niet steeds je handy er bij aan hebben staan.
Kan iemand mij hierover inlichten.
Met vr gr Jaap.

Bewerkt (9 oktober 2011 12:36)
zefkemols

zefkemols

• Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2011
  • 20:16

Jaap1;225080
Allereerst wil ik even mijn groot ongenoegen uitspreken over het ontbreken gedurende bijna 1 jaar van een nieuwe update van de samsung 7 tab.Een zeer vreemde zaak en Samsung onwaardig!!!
Vervolgens heb ik een vraag: Kan met de nieuwe 7.7 tablet ook gebeld worden.Ik lees daar tegenstrijdige berichten over.Met de oude 7 kan dit ook en ik persoonlijk vind dit een groot pluspunt.Je hoeft bv thuis niet steeds je handy er bij aan hebben staan.
Kan iemand mij hierover inlichten.
Met vr gr Jaap.

Jaap, gelijk heb je,ik heb de 7 inch van samsung ook en het is toch makkelijk om er ook mee te kunnen bellen of gebeld kunnen worden, maar ik ken de 7.7 versie niet.

Ik ken wel de 8.9 versie en de 10.1 versie en de 10.1v versie.
Degene die ik hier heb opgenoemd kunnen allemaal niet bellen!

Ik heb me daar ook al eens kwaad over gemaakt,maar dat heeft geen nut,want android wordt uitgeleverd zonder de bel module volgens mij.
Het feit dat deze module wel in de eerste tab zat kwam doordat de android versie nog niet helemaal was aangepast.
Ik denk dat er gewoon een afspraak is tussen de providers,tab ontwikkelaars en Android ontwikkelaars om geen tel module te plaatsen.
Als je een Abo hebt waarmee je kunt bellen,sms,n en internetten kun je ee tweede kaart voor een tientje erbij kopen waarmee je dan wel op je tab kunt internetten zonder een apparte abo te nemen.
Er is geen enkele nieuwere tab waarmme je kunt bellen, zelfs niet van obscure merken.

Bewerkt (9 oktober 2011 20:16)
xfleurrr.

xfleurrr.

• Lid sinds 09 juli 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 09:16

zefkemols;224162
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn wifi uitgezet wordt als ik het toestel in de standby modus zet met de aan.uit knop?

_________
ik heb hetzelfde probleem, mijn wifi valt uit wanneer ik het scherm vergrendel, ik heb een samsung galaxy txt en kan niet bij het slaapbeleid komen, kan iemand mij helpen of ligt het aan een app?

Bewerkt (24 april 2013 15:11)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren