Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

hildevdw

hildevdw

• Lid sinds 22 december 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2011
  • 22:54

Sinds kort heb ik thuis een Galaxy Tab. Nou heeft tot nu toe de wifi-verbinding het goed gedaan, maar sinds vandaag wordt de verbinding steeds verbroken. Op m'n laptop doet de verbinding het wel goed, dus aan de internetverbinding kan het niet liggen…
Als ik kijk bij m'n wifi-instellingen dan staat er bij de verbinding een zwart rondje met 2 pijltjes erin. Dit heb ik er nog niet eerder bij zien staan. Elke keer wordt er wel geprobeerd verbinding te maken, maar gelijk zie je dan weer staan: verbinding verbroken.
Iemand enig idee wat ik kan doen en wat dat rondje met die 2 pijltjes betekent?

Alvast bedankt,
Hilde

Bewerkt (11 maart 2011 22:54)
SiewertLameijer

SiewertLameijer

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 12 maart 2011
  • 19:59

Hallo Hildevdw

Wat dat grijze icoontje betekend weet ik zo ook ff niet.
Heb hem bij mijn verbinding ook staan en die werkt nog wel.
Heb je al geprobeerd je netwerk te verwijderen via de wifi-instellingen. (jouw netwerk lang ingedrukt houden: netwerk vergeten)
En dan opnieuw weer aanmelden, kan zijn dat hij wat van slag of dat er wat aangepast is in je instellingen.

Bewerkt (12 maart 2011 19:59)

MyDomoticz Scripts: https://github.com/Siewert308SW

tiesters

tiesters

• Lid sinds 13 maart 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2011
  • 16:31

ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een galaxy tab, de 3G werkt optimaal echter de wifi niet heb hem dan ook pas op 1 spot uitgeprobeerd maar dan nog het hoort gewoon te werken naar mijn mening.

Hij zegt de hele tijd verbinden… en dan verbindingverbroken heb ongeveer 14 keer het netwerk verwijdert en opnieuw toegevoegd maar mijn probleem is nog niet opgelost. kan er misschien een harde reset nodig zijn? (heb dit met mijn BBB gehad)

Alsvast bedankt,

Robin

Ps. dit is mijn eerste ervaring met android

Bewerkt (13 maart 2011 16:31)
tony66xx

tony66xx

• Lid sinds 29 april 2010
  • Berichten 320
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 22:11

hallo sinds gisteren heb ik ook problemen met mijn wifi.
ik heb altijd gewoon wifi gehad maar nu is de spanning van mijn router eraf geweest.
heb nog wel wifi met mijn laptop en met mijn desire maar niet meer met mijn tab en ook niet met de galaxy van mijn vrouw.
heb er best wel verstand van en heb al het een en ander geprobeerd zoals van de router te resetten en dan alles opnieuw invoeren.
ook heb ik op mijn tab en die galaxy alles opnieuw ingesteld maar het helpt niet.
hij maakt verbinding en wilt het ip adres ophalen en dan gaat het mis.
ik vind het zo raar dat alles gewoon werkt alleen de dingen van samsung niet.
en ik heb een belkin router en ik vind het ook raar dat alle lampjes branden alleen het lampje van wireless niet.
maar ik kan wel mijn laptop en mijn desire draadloos gebruiken.
als iemand er ervaring mee heeft of een oplossing weet hoor ik het graag.
ik heb het hier maar bij gezet omdat dit tenslotte ongeveer hetzelfde topic is.

Bewerkt (3 april 2011 22:11)
SiewertLameijer

SiewertLameijer

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 22:20

tony66xx;131089
ik heb altijd gewoon wifi gehad maar nu is de spanning van mijn router eraf geweest.
heb nog wel wifi met mijn laptop en met mijn desire maar niet meer met mijn tab en ook niet met de galaxy van mijn vrouw.
heb er best wel verstand van en heb al het een en ander geprobeerd zoals van de router te resetten en dan alles opnieuw invoeren.
ook heb ik op mijn tab en die galaxy alles opnieuw ingesteld maar het helpt niet.
en ik heb een belkin router en ik vind het ook raar dat alle lampjes branden alleen het lampje van wireless niet.

Bedoel jij met de router resetten dat jij hem naar de fabrieksinstelling hebt gezet?
Zo nee, dan is dit miss nog een oplossing.
Tis idd vreemd dat dat je wireless lampje niet brand.
Maar dat je desire en laptop het wel doen en de rest niet klinkt mij als en dhcp lease probleem.
Heb jij in je router een optie om de dhcp release opnieuw vrij te geven.

(Swiped from my Overcome 1.4.0 loaded GTab P1000 using TapaTalk)

Bewerkt (3 april 2011 22:20)

MyDomoticz Scripts: https://github.com/Siewert308SW

tony66xx

tony66xx

• Berichten 320
  • Reputatie 0
  • 3 april 2011
  • 23:54

ja met resetten bedoel ik de fabrieks instellingen.
heb al van alles geprobeerd het is sinds dat de spanning eraf is geweest.
dus het stekkertje achter is er uit geweest het lijkt inderdaad een lease probleem.
en het is alleen met mijn tab en de galaxy van mijn vrouw is ook raar?
het lampje op de voorkant van wireless brand ook niet meer.
en elke keer alstie het ip adres op wilt halen gaat het mis en dan krijg ik ook een melding dat de router uit staat.
hij kan wel contact maken en ziet ook de router en het signaal is ook heel sterk.
snap ook niet hoe dat kan want heb wel met de laptop en mijn desire draadloos zonder probleem.
ik zal morgen dat wel eens uitzoeken wat jij zegt.
heb ook na de reset in proberen te loggen zonder dat er een beveiliging was ingesteld maar ook geen reseltaat.
heb een belkin router en na de fabrieks reset staan alle instellingen gewoon goed want zoveel weet ik er wel van.
dhpc staat ook goed ingesteld lijkt mij.
heb ook verbinding gemaakt met wps zodat hij automatisch alles over neemt maar dan loopt het toch weer vast op dat ip gebeuren.
als alles achter de rug is met het aanmelden krijg ik op mijn tab de melding uit of buiten bereik.
dus het is net of het draadloos uitstaat je zou ook zeggen dat het ook zo is omdat het lampje niet brand van wireless.
maar het spreekt zich ook tegen want met mijn laptop en desire werkt het wel.
de grtjes en bedankt voor je hulp zovast

Bewerkt (3 april 2011 23:54)
tony66xx

tony66xx

• Berichten 320
  • Reputatie 0
  • 4 april 2011
  • 00:11

heb net even gekeken bij het dhpc gebeuren daar staan alleen mijn laptop en mijn desire aangemeld met een mac adres dus mijn tab is nadehand nooit meer echt verbonden geweest met mijn router.
ik hoop dat je er wat mee kunt met deze info ben benieuwd.
om nou gelijk een andere router te kopen is ook zowat en misschien istie toch wel kapot ofzo?
ik wach nog wel even of je misschien nog iets weet het heeft altijd zonder problemen gewerkt.
de grtjes

Bewerkt (4 april 2011 00:11)
tony66xx

tony66xx

• Berichten 320
  • Reputatie 0
  • 4 april 2011
  • 16:41

bij mij is het al opgelost!!!!
ben terug gegaan naar de winkel en mijn router was kapot.
heb een nieuwe gehad op belkin zit levenslange garantie.
alleen het was wel een raar probleem dat mijn desire en laptop wel wifi hadden en mijn tab en galaxy niet.
en het lampje werd soms oranje en niet blauw.
maar het is opgelost.

Bewerkt (4 april 2011 16:41)
numbercruncher

numbercruncher

• Lid sinds 21 juli 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2011
  • 13:00

Ik had exact hetzelfde probleem met mijn galaxy tab 10v1 en een belking router (type 802.11g).
Ik heb het echter kunnen oplossen door mijn router instellingen te veranderen :
Wireless Mode: 54G LRS in plaats van 54G auto.
(je kan aan de instellingen van jouw router meestal door in een browser het volgende adress in te typen: http://192.168.2.1/.
Daarna ga je naar menu “Wireless” , sub menu “Channel and SID”)

Bewerkt (21 juli 2011 13:00)
edgar2011

edgar2011

• Lid sinds 07 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 december 2011
  • 02:44

tony66xx;131089

Op andere fora is dit ook opvallend vaak samsung die storing geeft. Net als bij de wireless laserprinters van samsung wordt er iets in de router veranderd, bijv aanmaak van een extra gateway applicatie.
Bij telefoons kan niet connected ook mogelijk hierdoor veroorzaakt worden ,dan wordt een WPA/TKIP verandering in de router aangebracht..
Bij sommige smartphones helpt het om met *#*#526#*#*de wifi driver opnieuw te installeren ; zie WiFi Error in Android 2.2 / Froyo / Samsung Galaxy Mini - Android Forums

Bewerkt (24 april 2013 13:50)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren