Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Robin123

Robin123

• Lid sinds 25 januari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2012
  • 14:53

Ik hoop dat iemand dit leest want ik raak hier echt gefrustreerd. Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik heb een micro sd kaartje van 8 GB en een samsung star (weet niet of dat belangrijk is maar ik dacht ik meld het maar even) Ik heb één of ander tekst bestand ofzo verwijderd, en nu zie ik die ThumbDB dinges ook niet meer. Ik had nog een ander kaartje van 4 GB, dus heb dat ThumbDB ding nu van die gekopieerd en op die van 8 gezet. Maar als ik er dingen op wil zetten met de computer kan dat nog niet eens een gig zijn voordat hij al allerlei foutmeldingen gaat geven over dat hij de bronschijf niet kan lezen en daarna eentje waarin die zegt dat doelschijf ‘'niet groot genoeg is’' terwijl dat ding verdomme 8 gig zou moeten kunnen hebben. Eerst had ik er gewoon 1000 nummers op maar toen ik dat ding verwijderd had moest ‘ie hem formatteren etc. maar goed, als hij dus al die foutmeldingen begint te geven (dit gebeurt terwijl ik muziek van de computer op dat kaartje probeer te zetten) en ik druk op annuleren, valt dat hele venster van die sd kaart dus weg (verwisselbare schijf E) en als ik er dan weer op probeer te klikken geeft ’ie een melding dat ‘ie hem niet ziet en dan zegt ’ie dat ik hem moet formatteren. dat heb ik nu al zo'n 5 keer gedaan maar elke keer begint het feest weer opnieuw. Maar als ik de mobiel eruit haal, is er niks aan de hand. de mobiel zelf heeft geen problemen, maar de computer zegt uiteindelijk gewoon dat er van alles mis is. Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen want ik wordt er helemaal gek van, ik ben echt verslaafd aan muziek en kan nu dus niet ernaar luisteren (nouja een paar nummers dan) help alstublieft even

alvast bedankt :'(

Bewerkt (24 april 2013 14:07)
Frenkw

Frenkw

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 11:58

Ik heb dezelfde problemen ondervonden bij zowel mijn Samsung Tablet als mijn Samsung Galaxy S, ook hier een topic over geplaatst in het verleden. Ik heb inmiddels een oplossing gevonden die voor mij prima werkt! Ik had voorheen ook inderdaad een 8 gig kaartje class4, na een aantal uren kreeg ik ook continue onverklaarbare foutmeldingen. Contact gehad met Samsung, maar die wisten het ook niet, inderdaad op gewezen dat niet alle merken wellicht werken, maar welke dat zijn wisten zij ook niet. Vervolgens heb ik (overigens van hetzelfde merk) weer een 8gig sd kaartje aangeschaft enkel dit keer met class 10. Sindsdien totaal geen problemen meer. Zojuist een class 10 32 gig micro sd kaartje besteld voor mijn tablet. Hopelijk werkt het prima, maar het ziet er naar uit dat de snelheid van het kaartje bepalend is voor het goed functioneren in de Samsung Galaxy serie… Dus mijn advies, koop minimaal class 10 kaartje.

Bewerkt (24 april 2013 15:01)
walter_c

walter_c

• Lid sinds 18 juli 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2012
  • 18:37

ik heb ook problemen met een 32gb micro sd kaart op mijn tablet van de firma tabbled.be , type techtab nova met 16gb intern. als ik de op de externe sd kaart gegevens zet staan er de dag nadien alleen de mapjes nog, de rest is lee als je er een mp3 opzet speelt die af, s'anderdaags staat hij er nog , maar is niet meer af te spelen, heeft er iemand raad, dank u
probleem is opgelost,was slechte kaart van groupon, nu nog een andere bekomen zal andere koek zijn.

Bewerkt (24 april 2013 15:15)
michael_serra

michael_serra

• Lid sinds 23 december 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 december 2013
  • 23:46

Ik heb het zelfde aan de hand. Eerst had ik dit probleem met mijn Samsung note 2 en daarna met mij,Samsung Tab 3. Bestanden die verdwenen enkel lege mappen of videos die niet meer wilden afspelen. Ik heb al 3 micro sd kaarten moeten vervangen, blijkbaar is het niet gerelateerd aan het merk of type kaart.
Mijn eerste was een medion 64gb classe 10 deze is maar 2 maanden meegegaan en daarna kreeg ik telkens bij het ontgrendelen van mijn toestel een melding dat mijn sd kaart onverwacht was verwijderd. Na 2 dagen kon ik hem weg gooien. Mijn 2de kaartje was een Kingston wederom een 64gb classe 10 deze is helaas maar een maandje meegegaan. Bestanden werden corrupt en foto's werden niet meer weergegeven. Mijn laatste kaartje was van Samsung zelf, op een gegeven moment dacht ik dat om een strategische strijd ging, koop alles van het zelfde product en alles loopt zoals het hoord maar helaas is dit ook niet de rede. Bij dit kaartke loopt echter alles mis. Nadat ik het kaartje op mijn pc volgestoken heb met videos, muziek vindt ik er niets meer van terug op mijn note 2 of tab 3.
Ik heb dit probleem aangekaart bij Samsung zelf maar de communicatie liep daar zeer slecht. Ik kan maar 1 ding concluderen dat ik geen Samsung meer moet aanschaffen. Mijn oude Archos tablet speeld alles af en heeft na 2 jaar nog steeds het zelfde sd kaartje. Ik vindt het zeer vreemd dat ik dit probleem enkel bij mijn Samsung producten heb. 1000euro aan Samsung producten en ik kan nog steeds niet mijn films bekijken.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren