Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Gert

Gert

• Lid sinds 10 november 2009
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 30 december 2010
  • 16:56

Hoi, ik heb een vraagje.
Ik probeer een Belkin Bluetooth music receiver te verbinden met mijn Tab. Dat lukt niet.
Hij ziet hem en zegt dan hij gekoppeld is maar dan staat er: Bevstig wachtwoord voor koppelen met “Belkin”. Dan druk ik op OK maar dan krijg ik niet de gelegenheid om het wachtwoord in te typen en komt hij uiteindelijk met de melding: pincode onjuist.

Iemand een suggestie?

PS met een Milestone lukt het prima.

Bewerkt (30 december 2010 16:56)
bobvanoijen

bobvanoijen

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2011
  • 09:06

Hoi,
Ik heb gisteren mijn Belkin Bluetooth-muziekontvanger ontvangen. Het koppelen met mijn Samsung Galaxy Tab gaat goed, hij geeft geen melding van een pincode maar koppelt direct. Echter kan ik vervolgens geen verbinding krijgen en dus ook geen audio streamen…

Iemand een suggestie?

PS met een iPhone 4 lukt het prima.

Bewerkt (3 februari 2011 09:06)
Gert

Gert

• Lid sinds 10 november 2009
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 11:58

Ik had dat dus ook, zoals je hierboven kunt lezen. Na een week nog een keer geprobeerd en toen wilde de Tab opeens wel verbinden! Geen idee waarom eerst niet en nu wel…. Daarom heb ik hier ook niet meer gereageerd om dat ik niets zinnigs kon melden. Ik kreeg de indruk dat ik een bepaalde knop op mijn scherm nadrukkelijker “indrukte” en dat het toen werkte. Maar dat is natuurlijk kolder…….

Bewerkt (4 februari 2011 11:58)
VdLeeuw28

VdLeeuw28

• Lid sinds 06 februari 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2011
  • 15:27

Bij mij was de Belkin ook wel gekoppeld, maar inderdaad niet verbonden. Nadat ik de gratis app ‘Bluetooth file transfer’ had geinstalleerd en wat met de instellingen daarvan had gespeeld, kon ik ‘m opeens wel verbinden. Als de verbinding verbroken is, moet ik ’m wel weer opnieuw via de instellingen verbinden. Heeft iemand daar nog een oplossing voor?

Bewerkt (6 februari 2011 15:27)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren