Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

wappiesoft

wappiesoft

  • Lid sinds 23 januari 2011
  • Berichten 853
  • Reputatie 0
  • #1
  • 12 november 2015
  • 19:37

Mijn Samsung Galaxy Tab S 10.5 SM-T800 doet vreemd de laatste tijd. Accu geeft continu verschillende waardes en valt ook regelmatig uit. Factory reset vanuit de recovery heb ik allemaal uitgevoerd maar echter zonder resultaat. Wat kan ik nog meer doen voordat ik hem ter reparatie aanbied bij een Samsung service center

Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium

Sander

Sander

  • Lid sinds 23 september 2009
  • Berichten 424
  • Reputatie 30
  • AdminAdmin
  • #2
  • 13 november 2015
  • 11:14

Je zou de tablet een keer helemaal op kunnen laden, dan helemaal leeg laten lopen en dan opnieuw helemaal opladen. Dat duurt wel even maar dit zou de 'accustatistieken' resetten. Echt goed voor je accu is het niet om hem helemaal leeg te laten lopen, maar je zou het wellicht kunnen proberen.

wappiesoft

wappiesoft

  • Lid sinds 23 januari 2011
  • Berichten 853
  • Reputatie 0
  • #3
  • 13 november 2015
  • 14:03

Er waren meer problemen. Buiten die rare accu gaf hij ook een foutmelding bij factory reset. Ik ben naar de Samsung Experience Store bij ons in Apeldoorn en daar ging de accu helemaal een eigen leven lijden. De medewerker vermoed een kapotte accu of een kapot main board. Ben hem nu een weekje kwijt maar daar heb ik de garantie voor

Bijlage:

Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium

wappiesoft

wappiesoft

  • Lid sinds 23 januari 2011
  • Berichten 853
  • Reputatie 0
  • #4
  • 7 december 2015
  • 12:41

Er waren meer problemen. Buiten die rare accu gaf hij ook een foutmelding bij factory reset. Ik ben naar de Samsung Experience Store bij ons in Apeldoorn en daar ging de accu helemaal een eigen leven lijden. De medewerker vermoed een kapotte accu of een kapot main board. Ben hem nu een weekje kwijt maar daar heb ik de garantie voor
Update  07-12-2015

Hij is inmiddels terug. Zelfs de techneuten van de Samsung Experience Store kwamen er niet meer uit. Accu vervangen verhielp het  probleem niet en het vervangen van het main board ook niet.  Ze hebben hem vervolgens naar een derde partij gestuurd die ook nog de oplaad connector vervangen hebben.  Naar ook de software vervangen te hebben is hij weer hier en functioneert hij weer goed. Niemand wist te zeggen wat uiteindelijk het probleem was.  Het belangrijkste is dat hij weer werkt zoals het hoort. Dus….  Case close…en het slotje mag erop. 

Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren