Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 7 januari 2014
  • 09:13

In dit topic kan er gesproken worden over de nieuwe Galaxy Tab Pro van Samsung.
Wat vind je ervan? Ga jij hem kopen? Waar heb jij hem het goedkoopst gezien? Heb je hem al, zo ja hoe bevalt hij?
Alles is welkom in dit algemene discussie topic.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Richard60

Richard60

• Lid sinds 25 februari 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2014
  • 12:40

Gisteren de Samsung Galaxy Tab Pro 10.1 bij BCC gekocht voor € 479. Deze tablet wat daar sinds gisteren ook beschikbaar. Ik twijfelde nog over een iPad Air. Maar de Samsung heeft meer opties en de specificaties zijn gelijkwaardig aan die van de iPad. Moet er nog achterkomen hoe ik de infrarood sensor kan gebruiken.
Verder moet ik nog op zoek naar een geschikte case met magneet om slaapstand in en uit te schakelen.

Bewerkt (24 februari 2014 17:53)
Richard60

Richard60

• Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2014
  • 17:58

Een Samsung Galaxy Tab Pro Book Cover EF-BT520BBEGWW gekocht. Het auto LCD on/off functie stond niet bij de beschijving van een grote wenwinkel. Na een mailtje aan de klantenservice werd verteld dat de book cover die functie niet had. Ik heb de book cover bij een andere wenwinkel gekocht, omdat die vertelden dat op de doos de auto LCD on/off functie stond vermeld. Bleek precies hetzelfde nummer te zijn.
Daar heb ik toen de book case besteld en vandaag ontvangen. De auto LCD on/off functie doet het prima. Kostte me wel 6 euro meer door die foute informatie van de klantenservice…

Bijlage:

Richard60

Richard60

• Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2014
  • 19:47

Nog eens gekeken naar geschikte software voor vervanging van de afstandbedieningen.
De Samsung heeft immers een IR transmitter.
Ik vond o.a. Samsung Pro universal remote. Wel een aardig prijskaartje van € 26,47.
Een andere is Smart IR remote universal IR. Die kost € 5,10.
Ik heb er nu Samsung IR universal remote op staan. Dat is een gratis programma.
Ik moet er nog mee an de gang.

Richard60

Richard60

• Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2014
  • 22:19

Nu nog aan het onderzoeken welke microsd kaart voor de 10.1 geschikt is. Staat niet op de doos, in de handleiding of op de website.
Er zijn 3 soorten: SD, SDHC en SDXC.
Vraag per mail aan Samsung gesteld.

Vandaag antwoord van Samsung per mail ontvangen. Hieronder de tekst:
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung GALAXY TabPRO (10.1) Wi-Fi SM-T520N.
Ik heb u op 5 maart 2014 om 13:30 uur telefonisch geprobeerd te benaderen. Dit is mij echter niet gelukt.

U heeft aangegeven dat u een MicroSD kaart voor uw toestel wilt aanschaffen en wilt weten welke kaart u kunt kopen. U kunt gebruik maken van een MicorSD kaart tot maximaal 64 GB. Het maakt niet uit of het gaat om een SD, SDHC of een SDXC kaart is, ze zijn allemaal compatible. Het enige verschil tussen de kaarten is het snelheid en uw toestel is compatible voor alle.

Bewerkt (5 maart 2014 21:02) | aanvulling n.a.v. antwoord Samsung
Richard60

Richard60

• Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2014
  • 20:58

Helaas werkt de nieuwe Android Horizon TV app niet op de Samsung Galaxy Tab Pro 10.1. Gisteren lukte installatie vanuit de Play Store wel, maar na aanklikken TV zender crashte de app en zorgde zelfs voor een reboot.
Kort daarna was de app voor deze tablet niet meer te vinden in de Play Store.
Als je via www.Horizon.tv naar de Play Store gaat, krijg je de melding dat het apparaat niet compatibel is met deze tablet.

donnovan

donnovan

• Lid sinds 26 maart 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2014
  • 12:00

Beste, mensen,

Als eerste om de ir blaster te gebruiken kunt u samsung watchon installeren.

En dan had ik zelf een vraag het is mij opgevallen dat het spraakrecorder icon is verdwenen, op mijn note 3 staat deze er wel op alleen op de tabpro niet.. dit vind ik heel vreemd , en als samsung dit is vergeten vind ik dit zeer slecht.

Zie graag uw reactie tegemoet.

donnovan

donnovan

• Lid sinds 26 maart 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2014
  • 12:02

Het beste kunt u samsung watch on installeren.

Hier zit alles ingebouwd en het Is gratis.

Met vriendelijke groet,

Willem

Richard60

Richard60

• Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2014
  • 22:30

Richard60
Helaas werkt de nieuwe Android Horizon TV app niet op de Samsung Galaxy Tab Pro 10.1. Gisteren lukte installatie vanuit de Play Store wel, maar na aanklikken TV zender crashte de app en zorgde zelfs voor een reboot.
Kort daarna was de app voor deze tablet niet meer te vinden in de Play Store.
Als je via www.Horizon.tv naar de Play Store gaat, krijg je de melding dat het apparaat niet compatibel is met deze tablet.
De Horizon TV app is geupdated en doet het nu wel goed. UPC bedankt.

Richard60

Richard60

• Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2014
  • 22:31

donnovan
Het beste kunt u samsung watch on installeren.

Hier zit alles ingebouwd en het Is gratis.

Met vriendelijke groet,

Willem
Samsung Watchon tablet geinstalleerd en crasht direct. Elke keer krijgt je de melding dat de app is gestopt. Alleen herstarten en deinstalleren hielp nog.
Update 1 mei 2014: WatchOn werkt nu wel goed, maar helaas werkt WatchON niet met mijn UPC Cisco mediabox. Vreemd eigenlijk. Er zijn toch heel wat UPC gebruikers.

Bewerkt (1 mei 2014 23:59)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren