Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

destie

destie

• Lid sinds 04 oktober 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2012
  • 12:58

Ik deed gisteren mijn tablet aan en moest ineens alle stappen opnieuw doorlopen die ik bij aanschaf van de tablet ook moest doen. Koppelen aan Gmail account, tijd instellen, etc. Nu vind ik het niet zo erg dat ik alle apps opnieuw moet installeren maar ook mijn office bestanden en alle foto's zijn verdwenen. Is er ook een manier om deze weer terug te kijrgen? Ik hoor het graag!

Bewerkt (24 april 2013 15:38)
Jaggle

Jaggle

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 7 oktober 2012
  • 22:59

Vreemd, heb er zelf nooit last van gehad. Je zou even met file explorer in je systeem moeten kijken want als het goed is moet alles er nog op staan. Enige tip die ik je kan geven om je foto's en documenten te behouden bij dit soort dingen is een dropbox account aanmaken. De app kun je downloaden uit play store. Zo raak je nooit meer wat kwijt omdat het een online opslag is.

Bewerkt (24 april 2013 15:39)
Verwijderd_Account_07112017

Verwijderd_Account_07112017

• Lid sinds 18 mei 2012
  • Berichten 213
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2012
  • 03:36

Jaggle;345585
Vreemd, heb er zelf nooit last van gehad. Je zou even met file explorer in je systeem moeten kijken want als het goed is moet alles er nog op staan. Enige tip die ik je kan geven om je foto's en documenten te behouden bij dit soort dingen is een dropbox account aanmaken. De app kun je downloaden uit play store. Zo raak je nooit meer wat kwijt omdat het een online opslag is.

En op de Dropbox app heb je het zogenaamde “Camera upload”. Dit betekent dat als je een foto maakt, Dropbox hem automatisch voor je upload naar je Dropbox account, je moet eventjes wat dingen instellen (via WiFi of via WiFi en een data plan), de foto's staan dan onder het mapje “ Camera Uploads”
Ik gebruik het zelf ook!

Bewerkt (24 april 2013 15:39)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren