Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

doekoe

doekoe

• Lid sinds 22 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2012
  • 16:58

Ik heb enkele video's in mp4 of mkv formaat. Kopieren naar de tab is me tot nu toe niet gelukt. Elke keer als ik via Kies een video wil importeren, krijg ik de melding dat de videobestanden moeten worden geconverteerd. Dit terwijl de Samsung deze formaten op papier wel gewoon zou moeten ondersteunen. Ik speel video echter af met DICE, wat nog veel meer formaten ondersteund. Via kies kan ik dus alleen importeren als de bestanden eerst worden geconverteerd. Dit duurt me veel te lang en lijkt me niet nodig, gezien ik met DICE werk.

Als ik de video's kopieer via verkenner (of deze computer) krijg ik soms de medling dat het bestandsformaat niet wordt ondersteund en dat het bestand mogelijk niet afgespeeld of weergegeven kan worden. Ik kan dan wel ‘doorgaan’, maar 9 van de 10 keer stopt ie automatisch met kopieren. Het is me 1 keer wel gelukt om een film te kopieren. Vaak krijg ik bij kopieren ook de melding ‘het apparaat antwoordt niet meer of de verbinding met het apparaat is verbroken’. Dit terwijl ie gewoon met de originele usb kabel aan de pc hangt. Ook staat er dan bij dat het apparaat geen .mp4 bestanden ondersteund. Krijg nou wat, volgens het boekje hoort ie dat wel te doen!

Wat gaat er fout? Waarom kan ik niet gewoon, zoals wel met mijn Sony smartphone, bestanden op de tab zetten, zonder dat er ‘gezeur’ optreedt?

Bewerkt (24 april 2013 15:04)
doekoe

doekoe

• Lid sinds 22 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2012
  • 12:00

Kleine update, het lukt wel als ik de bestanden eerst op mijn nas zet en dan met de tab download van de nas. Worden ook prima afgespeelt met Dice. Maar ik kan nog steeds niet rechtstreeks kopieren van pc naar tab. Wie oh wie kan me helpen?

Bewerkt (24 april 2013 15:05)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren