Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Dreamhea

Dreamhea

• Lid sinds 11 januari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2012
  • 00:07

Dag allen,

Weliswaar een veel voorkomend topic maar ik heb het antwoord op mijn vraag niet in de forums kunnen vinden.
Aangezien de 8.9 dezelfde specs heeft als de 10.1 schaar ik hem onder dit forum.

Ik sinds 3 dagen een galaxy tab 8.9 Wifi en ik ben al 3 dagen gefrustreerd bezig hem op het internet te krijgen.
Ik heb de router gereset, stroom eraf, kleine knopje in gedruk waardoor alle instelling vervielen en hij terug ging naar de fabrieks instellingen. Maar de Tab blijft in een vicieuze cirkel.

Nadat ik de Netwerksleutel heb in getyped (ik heb het ook al geprobeerd zonder enige beveiliging op het netwerk)
Begint hij met ophalen IP adres dit duurt even daarna verbreekt hij de verbinding en gaat hij weer scannen. Het netwerk blijft herinnerd, want hij scant even vind het netwerk en gaat weer op nieuw IP adres op halen

Ipadres ophalen==>verbroken==>scannen==>vinden en weer IP adres ophalen en daarna weer van voor af aan.

Nu denk ik ligt het aan mijn router?
Maar ik heb een Galaxy S en een Galaxy Y (niet bewust alles van Samsung maar komt zo uit) en een Samsung laptop. Allen op Wifi allen in één keer zonder enig probleem what so ever.

Je begrijp dus mijn frustratie. Heeft iemand ENIG idee?
Want een Galaxy tab 8.9 Wifi zonder dat ik met Wifi kan connecten thuis is niet bijzonder veel aan kan ik je vertellen.

Bewerkt (24 april 2013 14:02)
Super

Super

• Lid sinds 23 augustus 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2012
  • 07:49

Hallo,
Ik heb zelf ook de Tab 8.9 maar bij mij werkt de Wifi goed. Behalve van de week een keer, toen had ik het zelfde probleem (de hele balk onderin was zelfs weg) ! Het klinkt misschien flauw, maar ik deed de tab helemaal uitschakelen en weer opnieuw opstarten! Toen deed de Wifi het weer en de hele balk onderin was ook weer terug! Zelf kan ik dit ook niet verklaren.

Bewerkt (24 april 2013 14:02)
thoisy

thoisy

• Lid sinds 18 januari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2012
  • 20:54

ik heb al enkele maanden een Galaxy 8.9 en heb sinds 2 dagen hetzelfde probleem, terwijl ik dat voorheen niet had. het probleem doet zich overigens ook voor op mijn htc desire, terwijl laptops wel middels wifi internet op kunnen. is dit wellicht een android probleem?

Bewerkt (24 april 2013 14:05)
deathsniper

deathsniper

• Lid sinds 21 november 2011
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2012
  • 00:36

Ik heb het sinds vandaag ook op mijn sgs en mijn vader ook.Laptops doen het wel gewoon en heb al vanalles geprobeert iemand een oplossing we draaien de laatste DP firmware.

Bewerkt (24 april 2013 14:05)
carmo105

carmo105

• Lid sinds 07 februari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2012
  • 09:16

ik weet niet of het hier thuishoort, maar op mijn telefoon na de update naar 2.3.6 verbrak de wifi elke minuut en ging hij het ip etc weer opnieuw ophalen. Ik heb behoorlijk lang rond gekeken, en toen zag ik een antwoord. het lijkt een bug in android te zijn…. mijn modem stond ingesteld bij de dhcp servers op forever. Dit wijzigen naar bijvoorbeeld 2 weken heeft het probleem opgelost. Ik heb weer een stabiele wifi verbinding
ik ben redelijk onbekend op de forums , maar mocht je ergens een bericht tegenkomen met verbrekende wifi…. modem instellen dhcp licence lan forever naar ander tijdsbestek

Bewerkt (24 april 2013 14:15)
retep52

retep52

• Lid sinds 25 september 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 25 september 2012
  • 08:20

Hoi allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen de Galaxy Tab 8.9 en het volgende probleem doet zich voor… Bij mij op de zaak heb ik uitstekend Wifi bereik, thuis helemaal niet, terwijl mijn telefoon (LG Optimus Black voorzover belangrijk) wél gewoon goede verbinding krijgt. Iemand enig idee wat dit kan betekenen?

Groet, Peter

Bewerkt (24 april 2013 15:36)
plek

plek

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2012
  • 12:10

had ik ook op mijn mobiel en dit was mijn oplossing:
Op een buitenlandse site vond ik de tip om op de router WMM uit te vinken (Wireless Multi Media) dat heb ik opgezocht op de router en uitgevinkt. en mijn telefoon kreeg verbinding. Blij. Ik ga weg, kom weer thuis en weer ‘herinnerd’ in mijn scherm. Dat werkte dus ook maar eenmalig. Dag later WMM maar weer aangezet.
En sindsdien werkt het: ik kom thuis en hoor belletje dat ie met het netwerk verbind, al in de voortuin.

oplossing is dus WMM uit en weer aan. en misschien even verbinding maken en weer laten verliezen tussendoor.
geen idee wat de uitleg is die hier bij hoort.

groet,
Plek

Bewerkt (24 april 2013 15:39)
djnissan

djnissan

• Lid sinds 28 maart 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2015
  • 02:55

goeie morgen mensen
wie kan mij helpen met een samsung galaxy tab 8.9 als ik wifi instel dan start hij zich opnieuw op ik weet niet wat het is misschien een software probleem of toch een hardware probleem

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren