Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

truffel

truffel

• Lid sinds 21 september 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2013
  • 14:40

Ik heb gisteren de 3.8 gekocht. Mooi en handig formaat. Ligt goed in de hand. Hardwarespecificaties zijn eigenlijk wat ouderwets. Ik wacht nu op de red bookcover. Hij is wel erg duur. Ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die het ook gekocht hebben.

parabels

parabels

• Lid sinds 04 oktober 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2013
  • 15:59

Hij is al thuis aangekomen maar ik moet nog een uurtje werken

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2305
  • Reputatie 70
  • 13 augustus 2013
  • 00:14

Vandaag een aangeschaft. Eerste indruk is erg goed. Ik wilde niet wachten op de nieuwe Nexus. De berichten over de (slechte) afwerking van de nieuwe Nexus schrikken mij af. Bovendien wil ik toch eigenlijk een 8 inch tablet. Ik heb de eerste Nexus 7 en heb daar helaas af en toe wel wat problemen mee. Deze Samsung voelt meteen veel beter aan.
Het “nadeel” van dit apparaat is wel de knoppen. Dat had ik toch liever op de Android manier gezien maar aan de andere kant werkt dit wel exact hetzelfde als mijn S3 dus dat went snel.

Nu nog op zoek naar een geschikte case voor deze tab die niet al te duur is. 39 Euro voor zo'n case vind ik toch wel er veel. Bij DealExtreme ben je meestal voor 10 Euro al klaar maar daar is momenteel wel genoeg te vinden voor de 7 inch maar bijzonder weinig voor de 8 inch.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren