Klopt, heb ik aangezet.sja dan kan. Andere vraag, heb je USB fout opsporing in developer opties ook al een aangezet op die manier worden automatisch de adb USB drivers geïnstalleerd…. misschien herkent Odin nu wel je toestel terwijl hij in download mode staat.Misschien de ssd stuk en schrijft (flashed) hij niet meer goed weg….stel je gebruikt een micro SD kaart om een besturingssysteem op te zetten na controle op defecte SD kaart geeft het programma aan dat er niets aan de hand is maar toch wil het programma niet draaien. Problemen met drivers heb ik nog nooit gehad…..heb je het Samsung programma smart switch pc versie al eens gebruikt en dan met name voor de drivers.Mijn apparaat wordt niet ondersteund door 'smart switch pc' .
Aanname is vaak de oorzaak van veel onnodige ellende.
Ik denk dat je onderhand de handdoek in de ring moet gooien.Klopt, heb ik aangezet.sja dan kan. Andere vraag, heb je USB fout opsporing in developer opties ook al een aangezet op die manier worden automatisch de adb USB drivers geïnstalleerd…. misschien herkent Odin nu wel je toestel terwijl hij in download mode staat.Misschien de ssd stuk en schrijft (flashed) hij niet meer goed weg….stel je gebruikt een micro SD kaart om een besturingssysteem op te zetten na controle op defecte SD kaart geeft het programma aan dat er niets aan de hand is maar toch wil het programma niet draaien. Problemen met drivers heb ik nog nooit gehad…..heb je het Samsung programma smart switch pc versie al eens gebruikt en dan met name voor de drivers.Mijn apparaat wordt niet ondersteund door 'smart switch pc' .
Vervelende is alleen dat bij het herstarten na een crash de ingestelde wijzigingen gewoon ongedaan zijn gemaakt.
En er is geen lijn te trekken wanneer een crash plaatsvindt, maar de crash vindt steeds plaats binnen enkele minuten.
Bijna alle wijzigingen gaan verloren met de crash, alleen de datum tijd die blijft staan als ik het instel.
De AV software probeer ik steeds uit te schakelen, maar ook dat wordt na een crash gewoon ongedaan gemaakt.
Niets van alle instellingen heeft ertoe geleid dat ik Odin in Windows wel kon gebruiken.
De enige manier om bestanden wel te downloaden is vanuit Heimdall-Frontend.
Recentste ontwikkeling is dan dat met Heimdall-Frontend wel 'system.img' succesvol gedownload kan worden en alle andere bestanden ineens weer niet, ondanks het formatteren.
Hier een link van wat ik bedoel het compleet wipen in twrp voordat je een custom Rom gaat flashen.
https://andi34.github.io/faq/faq_twrp.html
Hier een link van wat ik bedoel het compleet wipen in twrp voordat je een custom Rom gaat flashen. https://andi34.github.io/faq/faq_twrp.htmlOm TWRP te kunnen gebruiken, moet ik eerst iets kunnen wijzigen. Op dit moment is het zo dat alle pogingen om iets te wijzigingen leiden tot een crash.
Dat de flash niet lukt heeft niets met het rooten te maken…..ook al staat er helemaal niets meer op dan kun je nog flashen.
Ik denk toch dat van jouw toestel de hardware stuk is….dit heb ik zelf ook vaker ondervonden van HTC tot Samsung en weet het niet wat voor een merk en presies zoals jij aangeeft dat er met geen mogelijkheid meer verbinding (deels, soms of niet) kan maken met de pc.
De enigste oplossing is mijn inziens een jtag gebruiken en dan nog is het niet gegarandeerd dat het toestel ooit weer normaal op zal starten.
Meer kan ik er ook niet van maken.
Dat de flash niet lukt heeft niets met het rooten te maken…..ook al staat er helemaal niets meer op dan kun je nog flashen. Ik denk toch dat van jouw toestel de hardware stuk is….dit heb ik zelf ook vaker ondervonden van HTC tot Samsung en weet het niet wat voor een merk en presies zoals jij aangeeft dat er met geen mogelijkheid meer verbinding (deels, soms of niet) kan maken met de pc. De enigste oplossing is mijn inziens een jtag gebruiken en dan nog is het niet gegarandeerd dat het toestel ooit weer normaal op zal starten. Meer kan ik er ook niet van maken.
Ik kan je niet meer verder helpen…. misschien heeft iemand anders hier de oplossing.
[gizmobinky] Ik kan je niet meer verder helpen…. misschien heeft iemand hier de oplossing.
[gizmobinky] Ik kan je niet meer verder helpen…. misschien heeft iemand hier de oplossing.Mijn problemen met de tablet lijken complexer te zijn dan de meest voorkomende problemen die zich voordoen. Ik wil je toch danken voor je moeite en tijd.
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Andere vraag, heb je USB fout opsporing in developer opties ook al een aangezet op die manier worden automatisch de adb USB drivers geïnstalleerd…. misschien herkent Odin nu wel je toestel terwijl hij in download mode staat.