Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

joeri015

joeri015

• Lid sinds 15 juni 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2017
  • 17:36

Hallo,
Vandaag heb ik een defecte micro usb poort vervangen van mijn samsung galaxy tab 3 10.1. Tot mijn grote stomheid heb ik een stukje van het klemmetje waar de bedrading (ik denk dat je dit een bedrading kan noemen) op moet worden aangesloten half afgebroken. De rechterkant is nog intact, de linker alleen niet. Hierdoor heb ik gelukkig het klemmetje wel in kunnen drukken.
Nu valt het mij alleen op dat de tablet erg sloom oplaad. Hij doet ongeveer een kwartier per procent, wat betekent dat hij ongeveer 25 uur moet doen om de tablet volledig op te laten laden. Nu vraag ik mij af waardoor dit komt. Heb ik een slechte kwaliteit usb poort gekocht, laadt hij sloom op omdat het klemmetje niet goed is ingedrukt of kan het zijn dat de batterij gewoon half is overleden? Wat zou ik hier tegen kunnen doen?

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1098
  • Reputatie 10
  • 21 mei 2017
  • 23:15

Moeilijk te zeggen op afstand.
Koop een nieuwe micro USB poort en zet die er nu in zonder iets af te breken. Doet íe het dan nog slecht, dan wellicht naar accu (laten?) kijken. USB poortje is vast veel goedkoper dan een accu, plus je weet nu hoe het (niet) moet.

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0 (main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren