Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Snorrewim

Snorrewim

• Lid sinds 19 oktober 2014
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2014
  • 14:49

Die melding van een Sd kaart die geplaatst is, krijg ik ook elke keer bij opstarten. Tja, soms verandert er wel eens wat bij een update en niet altijd ten goed. Op mijn Tab3 zit een knop “wissen” rechtsboven en dat doe ik dan ook elke keer bij die melding. Soms krijg ik de melding dat “een update voor facebook mijn toestemming vraagt”, ook die wis ik direct uit zodat de update niet wordt uitgevoerd. Ik wacht eerst af tot dat probleem is opgelost… Dus, mijn tip, gewoon wissen. Kleine moeite.

Helanja

Helanja

• Lid sinds 26 oktober 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2014
  • 19:53

Bedankt voor je antwoord Snorrewim.

Het issen heb ik gezien en ja is een kleine moeite maar de melding vond ik vreemd.
Als het verder geen kwaad kan en geen echt probleem is ben ik gerust.
Thanks nogmaals.

Groetjes Helanja.

ted54

ted54

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2014
  • 20:40

Inderdaad de facebook desktop op tab gezet uit de appstore werkt hartstikke goed
bedankt voor de tip blij mee!!!

ton_spierings

ton_spierings

• Lid sinds 07 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2014
  • 20:06

Ik heb precies hetzelfde na de nieuwste update. Zeer irritant. Wat is de remedie?

Snorrewim

Snorrewim

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 5 november 2014
  • 20:07

FACEBOOK werkt weer!
Voor al diegenen die ik vorige maand adviseerde om een oudere app versie van face book te installeren op hun Samsung Tab3 10.1" tablet (of de versie Face book full desktop te gebruiken) en voorlopig geen face book updates te accepteren, goed nieuws! Het kan weer!
Vanavond heb bij wijze van test een face book update geaccepteerd en geïnstalleerd (versie 21.0.0.20.12) en tot mijn verrassing werkt het weer als vanouds. Zelfs beter! Pagina's openen o.a. sneller. Ik veronderstel dat e.e.a. is aangepast aan de nieuwste Android KitKat versie.
Het leek mij op zijn plaats jullie hiervan op de hoogte te stellen. Dus update accepteren en ook die Full desktop versie kan er af.
Succes! Snorrewim.

Joske2005

Joske2005

• Lid sinds 18 oktober 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 5 november 2014
  • 20:29

Maar waar haal je versie 21? In de play store krijg ik nog steeds versie 20, de slechte dus…

Snorrewim

Snorrewim

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 5 november 2014
  • 22:51

Joske2005
Maar waar haal je versie 21? In de play store krijg ik nog steeds versie 20, de slechte dus…

Beste Joske2005 Ik krijg bij et opstarten van mijn Samsung Tab3 10.1 inch tablet meldingen van bijvoorbeeld E-mails, face book berichten en updates. Vanavond kreeg ik dus een melding van een face book update, die ik tot op heden steeds heb gewist, maar nu dacht “Laat ik het eens proberen”. Welnu, dat bleek een goeie gok want die werkt dus prima. Na die update kun je, door bij “instellingen” en vervolgens “applicatiebeheer” op de facebook naam (alfabetische lijst van al je apps) te klikken, opent het scherm waarin je kunt zien welke versie op dat moment actief is. Dat bleek dus 21.0.0.20.12 te zijn. Anders gewoon even wachten tot je die melding krijgt en dan toestemming geven om te installeren. Succes.

Helanja

Helanja

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 6 november 2014
  • 09:29

Snorrewim
Joske2005

Beste Joske2005 Ik krijg bij et opstarten van mijn Samsung Tab3 10.1 inch tablet meldingen van bijvoorbeeld E-mails, face book berichten en updates. Vanavond kreeg ik dus een melding van een face book update, die ik tot op heden steeds heb gewist, maar nu dacht “Laat ik het eens proberen”. Welnu, dat bleek een goeie gok want die werkt dus prima. Na die update kun je, door bij “instellingen” en vervolgens “applicatiebeheer” op de facebook naam (alfabetische lijst van al je apps) te klikken, opent het scherm waarin je kunt zien welke versie op dat moment actief is. Dat bleek dus 21.0.0.20.12 te zijn. Anders gewoon even wachten tot je die melding krijgt en dan toestemming geven om te installeren. Succes.
WoW dit is supergoed nieuws en ben blij voor je dat er een oplossing is gevonden voor de Tab 3 10.1 :-) Hier bij ons nog even geduld hebben denk ik,nog geen update gezien.

Gr Helanja

jelleruben

jelleruben

• Lid sinds 04 september 2010
  • Berichten 463
  • Reputatie 0
  • 6 november 2014
  • 09:36

Updates, kunnen per apparaat verschillen wanneer deze binnenkomen, ook al is het apparaat hetzelfde.

Samsung S2
Samsung S4 (geroot)
Samsung Note 4
Samsung Tab 10.1
Samsung Tab 3 8.0 (geroot)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren