Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

ricksIII

ricksIII

• Lid sinds 20 augustus 2012
  • Berichten 862
  • Reputatie 60
  • 21 juli 2013
  • 17:27

Hallo iedereen die een tab 3 10.1 heeft,

Vinden jullie de resolutie van de tab ook zwaar tegenvallen? Ik had verwacht dat de kleine letters goed leesbaar waren. Het is zeer hakkelig allemaal. Ik vind dit heel jammer en een zware tegenvaller.

Wat vinden jullie hiervan?

ricksIII

ricksIII

• Berichten 862
  • Reputatie 60
  • 23 juli 2013
  • 22:50

Ik heb de tab3 10.1 weer ingeruild. kon het niet meer aanzien. 1e indruk was goed, lekker soepel allemaal, maar hoe langer ik er mee bezig was hoe meer ik me begon te ergeren aan het scherm. Samsung is echt door de mand gevallen door een resolutie te gebruiken van 1280x800 op een 10.1 inch scherm. en ook de camera kwaliteit is slecht. een 3.1 pixel camera.

Het lijkt wel of samsung er niet echt veel energie heeft ingestoken.
Terwijl de nexus 10 van google (gemaakt door samsung vorig jaar) Alle tablets weg blies. Jammer.
Dit had ik ook verwacht vann de tab 3.

Mattie_d

Mattie_d

• Lid sinds 26 oktober 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2013
  • 02:42

Ik ben dat wel met je eens.
Ik heb de tab nu 2 dagen en het resolutie verhaal viel mij ook op.

Daarnaast vind ik de prestaties erg tegen vallen.
De reden waar ik hem voor had gekocht was voor het bekijken van films en series vanaf mijn NAS.

Wat ik ook geprobeerd heb, ik krijg geen soepele weergave met 720p video's en al helemaal niet met 1080p.
Dezelfde apps op mijn telefoon (HTC One X) zorgt voor een betere weergave zelfs.
Ook de wifi vind ik vreselijk. Mijn telefoon haalt zelfs hogere snelheden.
2267kB/s down voor de phone, 651kB/s down voor de tab. Dit kan ook enigszins het slechte streamen verklaren.

Al met al, vind ik het vreselijk tegenvallen, al helemaal als de HTC op de meeste vlakken wint -_-
Morgen gaat ie weer terug.

Mattie_d

Mattie_d

• Lid sinds 26 oktober 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2013
  • 23:00

Mattie_d

De reden waar ik hem voor had gekocht was voor het bekijken van films en series vanaf mijn NAS.

Wat ik ook geprobeerd heb, ik krijg geen soepele weergave met 720p video's en al helemaal niet met 1080p.
Dezelfde apps op mijn telefoon (HTC One X) zorgt voor een betere weergave zelfs.
2267kB/s down voor de phone, 651kB/s down voor de tab. Dit kan ook enigszins het slechte streamen verklaren.

Al met al, vind ik het vreselijk tegenvallen, al helemaal als de HTC op de meeste vlakken wint -_-

Tablet terug gebracht en gelukkig mijn geld terug gekregen. (Mediamarkt)
Rond gekeken om een betere tab en toevallig gevonden. De Nexus 10.
Perfect afspelen van video's en mooie resolutie. Ik ben meer dan tevreden!

ricksIII

ricksIII

• Berichten 862
  • Reputatie 60
  • 3 augustus 2013
  • 19:58

Ja. Ik ook. En het is 32 gigabyte))

daf55

daf55

• Lid sinds 04 november 2011
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2013
  • 13:09

Mattie_d

Mij is de resolutie nog niet negatief opgevallen. Maar omdat dit mijn eerste tablet is, en een S plus als telefoon gebruik geen vergelijkingsmateriaal.

Maar ik wil ook vanaf mijn NAS een film kunnen bekijken, maar wat ik ook heb geprobeerd, ik krijg dat niet voor elkaar. Is daar een handige APP voor zodat ik dat kan proberen?

(Ik heb hem ook bij de MM gekocht, dus zou hem nog terug kunnen brengen als ik het eerlijk heb kunnen bekijken)

ricksIII

ricksIII

• Berichten 862
  • Reputatie 60
  • 9 augustus 2013
  • 10:58

Mijn advies. Breng em terug en haal de Nexus 10. Jet is ook nog 32 GB. Em de resolutie is om te smullen. En echt super snel. Voor 20 euro meer

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5974
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 9 augustus 2013
  • 11:28

@ daf, als je een vraag hebt over een app kun je daar in het Android Applicaties subforum een nieuwe discussie over starten. Zo blijft deze discussie gefocused op de resolutie van de Tab 3

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren