Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

j.engelsman

j.engelsman

  • Lid sinds 04 januari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #1
  • 4 januari 2016
  • 21:05

ik heb een offiiciele samsung keybord 2 bij mijn Galaxy Tab s2. Na een korte periode dat het toetsenbord wel via bluetooth werd gekoppeld, doet hij dat nu niet meer. De accu van het toetsenbord was leeg, maar ik dacht dat ie het niet meer deed en heb hem ontkoppelt en sindsdien krijg ik ze niet meer gepaird. Bluetooth vindt het toetsenbord wel, maar als ik selecteer dan krijg ik de melding: Kan niet communiceren met Keybord. Er komt ook geen bericht met pincode oid. Heb al meerdere malen toestel aan/ uit gezet met toetstenbord aan/ uit, maar maakt geen verschil. Ook niet toen ik alles naar fabrieksinstellingen heb teruggebracht. Het lampje van toetsenbord knippert rood, groen en blauw. Wie weet een oplossing?

Bewerkt (4 januari 2016 21:15)
gizmobinky

gizmobinky

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6547
  • Reputatie 250
  • #2
  • 5 januari 2016
  • 09:12

Heb je het toetsenbord ook al geprobeerd om hem eerst te verwijderen/vergeten op je Galaxy tab 2 bij bleutooth apparaten en dan weer opnieuw te koppelen/aanmelden na eerst een reboot gedaan te hebben van de tab 2.

Bewerkt (5 januari 2016 09:14) | extra info toegevoegt
j.engelsman

j.engelsman

  • Lid sinds 04 januari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #3
  • 5 januari 2016
  • 09:29

Ja dat heb ik gedaan nadat de tablet de eerste keer niet het toetsenbord herkende. En sindsdien kan hij niet meer pairen. Krijg nu steeds bericht: 'kan niet communiceren met keybord'. Krijg ook geen melding van pincode of iets dergelijks.

PhilipB

PhilipB

  • Lid sinds 05 januari 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #4
  • 5 januari 2016
  • 19:04

Hallo ik heb exact hetzelfde probleem.

Heeft het gedaan, maar maakt nu geen verbinding meer met dezelfde melding als hierboven…

losbasos

losbasos

  • Lid sinds 28 februari 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #5
  • 28 februari 2016
  • 21:53

Hallo,  ik heb hetzelfde probleem. Ik heb het toetsenbord nog getest op mijn telefoon en dan doet hij het wel gewoon. Op het internet heb ik nog geen oplossing gevonden. Zijn jullie hier nog verder meegekomen?

Gr bas

Schotsmann

Schotsmann

  • Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #6
  • 30 maart 2016
  • 13:43

Ben dus niet alleen met dit probleem. En vreemd dat Samsung er niets van weet :-) 

Dit werkte op mijn configuratie:
Galaxy Tab S2  (SM-T810) Android 5.0.2 met origineel Samsung Tab S2 Bt klavier (EJ-FT810UBEGUJ)

1. Alles uit.
2. Alles terug aan.
3.Klavier aan en -+ 4 seconden op F12 drukken tot de led rood-blauw knippert. De F11 werkt mogelijk ook.
4. Op Tab S2 bluetooth aan en scannen tot Bt klavier "Samsung Tab S2 Keyboard" zichtbaar is.
5. Het klavier zolang selecteren tot de indicatiekleuring volledig vol is .
6. Er wordt nu gevraagd om een 6 cijferige code in te typen. (Correcties met back geven foutmelding).
7. Het zou nu moeten gelukt zijn.

Toch alvast bij mij.

Grtz from Belgium

Graag feedback of dit bij jullie lukte ?

t.vanerp

t.vanerp

  • Lid sinds 26 juli 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #7
  • 26 juli 2016
  • 14:19

@allen:

Ik had dus hetzelfde probleem. Heb vervolgens de procedure van mijnheer Schotsmann gevolgd en alles doet het weer! Dank dus voor de tip!

mark2006

mark2006

  • Lid sinds 27 augustus 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #8
  • 27 augustus 2016
  • 11:55

hallo, hier al een tijdje hetzelfde probleem. Het betreft het toetsenbord dat Samsung een gratis heeft bijgeleverd bij de lancering van de tablet.
Over welke 6 cijferige code heb je het? Stelt hij die code voor?

groeten,
Mark

mark2006

mark2006

  • Lid sinds 27 augustus 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #9
  • 27 augustus 2016
  • 12:02

Aan Schotsmann


Heb ondertussen het probleem opgelost zoals je al aan gaf!

Als je op F12 drukt terwijl je bluetooth op je tablet uit en aan schakelt, vraagt hij een 6 cijferige code (die hij voorstelt) in te geven en te enteren.

Dankjewel!!

Mark

Bewerkt (27 augustus 2016 12:03)
dijk6jes

dijk6jes

  • Lid sinds 06 november 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #10
  • 6 november 2016
  • 13:34

super tip van Schotsmann van 30/3/2016
toetsenbord werkt weerhelemaal blij!!!
thnx!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren