Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 5 januari 2015
  • 16:28

dank u makker voor de bevestiging dat het toch zo slecht niet uitgelegd was.

Bewerkt (5 januari 2015 17:05) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader
kim81

kim81

• Lid sinds 30 januari 2015
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 7 februari 2015
  • 10:25

@ martin2 Is het ondertussen gelukt bij jou?

Ik geraak er ook niet uit!!

Ik heb hem ondertussen al wel kunnen rooten, maar de rom krijg ik er niet op

Boesten

Boesten

• Lid sinds 24 juli 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2017
  • 15:06

Ik ben ook al dagen bezig maar het lukt me niet. Is het misschien mogelijk. Odin blijft oranje….verbinding verbreekt. 

Wat moet er in het scherm van de tab staan in de download funtie, ten tijde van rooten?

Is er misschien iemand die alle benodigde bestanden voor me heeft. Dan kan ik nogmaals proberen te Rooten?

Zodat ik mn Tab 2 10.1 GT-P5110 van 4.2.2. Naar 4.4 kitkat krijg. Zodat mn zoontje de downloadfunctie vam Netflix kan gaan gebruiken.

Alvast bedankt.

Bewerkt (24 juli 2017 15:09) | Vollediger
sheng-si

sheng-si

• Lid sinds 15 oktober 2017
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2017
  • 14:45

Mijn idee Martin
Ik kan flashen op mijn tab 2, maar wat ?
en hoe.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6547
  • Reputatie 250
  • 15 oktober 2017
  • 17:45

ik heb geen kaas gegeten van samsung devices maar om een custom recovery erop te krijgen bekijk het onderstaande filmpje.
de downloads voor twrp/clockworkmod of andere custom recovery's klik hier ,let er wel op dat je voor jou type tablet neemt.

wordt je toestel niet gezien door odin installeer dan eerst samsung  kies voor de juiste drivers kies kun je hier downloaden of bekijk dit hier.
zet ook eerst usb foutopsporing (usb debugging) aan voor dat je er aan begint zie laatste filmpje.

heb je eenmaal een custom recovery erop staan zoek dan een custom rom voor jou toestel  en zet deze op de sd kaart (de zip niet! uitpakken) bekijk vervolgens het tweede filmpje vanaf 50 seconden wordt voorgedaan hoe je die zip (custom rom) erop krijgt (flashed)

let op! sommige rom's hebben een gapps pakket (google apps) nodig om gebruik te kunnen maken van de playstore de rom maker zal dat meestal in zijn of haar tutorial aangeven deze moet je flashen direct na de custom rom en is ook een zip bestand dus ook niet uitpakken dat gapps bestand.
het wordt ook voorgedaan in het tweede filmpje bij 2 minuut 25 sec hoe je dat gapps pakket moet flashen.

klik vervolgens hier om een rom naar keuze te downloaden  (zelf even zoeken) let! er weer op dat je voor jou type toestel neemt (custom rommen staan meestal onder development) verder kun je ook de linken van angelo35 nemen.

effe een tip! ga eerst alles bekijken voor je er aan begint en wees er zeker van dat je de juiste bestanden gebruikt en je moet het ook snappen wat je aan het doen bent je toestel is eerder gebricked dan jij er erg in hebt.

en als je foto's/video's enz… je lief zijn maak dan eerst een backup je bent namelijk alles kwijt als je het bovenstaande toepast.

nu heb je toch aardig wat info om vooruit te kunnen ;-)

Bewerkt (15 oktober 2017 18:22) | extra info toegevoegd

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren