Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Cin13

Cin13

• Lid sinds 15 november 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 november 2014
  • 17:55

Beste allemaal,

Mijn dochter wilde op haar tablet een spel downloaden, maar het apparaat gaf aan dat er niet genoeg opslagruimte was. Ze is toen als een malle apps gaan verwijderen vanuit de apps-lijst (don't blame her, ze is 9) maar het apparaat blijft aangeven dat er te weinig opslagruimte is. Resultaat, een zeer verdrietig meisje. Zelf heb ik totaal geen verstand van dit soort zaken, maar misschien kan iemand me helpen? (Jip en Janneke taal graag). Er staat nog amper iets op het apparaat en in het opslagruimtebalkje zie je dit ook terug. In cijfers geeft hij echter aan dat er nog maar 376 mb beschikbaar is. Hoe kan dit nou, en vooral, hoe lossen we dit op?

Vriendelijke groetjes,

Cindy.

magda59

magda59

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 15 november 2014
  • 19:20

Die vraag is al een aantal keren vaker gesteld (zoekfunctie?) Als je de cache leegmaakt (in recovery mode) helpt dat al, en als je kiest voor
1. instellingen
2. applicaties
3. alle apps
4. per app aanklikken en in het volgende scherm de buffer wissen.
Als de buffer erg klein is hoeft dat niet meteen, hoewel alle beetjes helpen.
Toegegeven, ‘t is even wat werk, maar ’t helpt

Cin13

Cin13

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 november 2014
  • 19:45

Wil je geloven dat ik vanaf vanmiddag 14 uur berichten aan het lezen ben met de zoekfunctie? Dat ik geen hout snap van die berichten? En dat ik nu wederom denk: cache leeg maken, recovery mode……WTF???? Daarom had ik ook duidelijk gevraagd om Jip en Janneke taal. Maar bedankt voor je inbreng. Ik ga heel erg mijn best doen om hier wat van te bakken. Mocht je nog de kracht hebben om het eerste deel van je verhaal uit te leggen, heel erg graag!!

magda59

magda59

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 15 november 2014
  • 20:01

de cvache legen……dan ga je naar de playstore…linksboven staat mijn apps…..druk je er een aan en zie je cache legen en gegevens wissen…

https://forum.t-mobile.nl/overige-toestelmerken-365/legen-de-cache-android-only-221733/

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 15 november 2014
  • 20:25

drastisch maar effectief.doe een factory reset.

eejeewee

eejeewee

• Lid sinds 03 februari 2011
  • Berichten 167
  • Reputatie 0
  • 19 november 2014
  • 07:59

Je kan de app Disk Usage installeren om te kijken wat zoveel ruimte inneemt. Kom je er niet uit, dan is een factory reset inderdaad een goede oplossing.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren