roelh
Hallo allemaal,
Mams wil een nieuwe tab halen en daarbij raadde ik har de tab2 aan.
Maar ze wil er wel 1 waar whatsapp op kan (zit nu ook op welke ze nu heeft).
Standaard kan dit niet op een tablet. Kan er op de Tab2 zo een nieuwe rom op gezet worden en dan whatsapp installeren of gaat dat niet zo makkelijk?
Groet,
simpelste is om via www.whatsappen.nl een *.apk bestand te downloaden en te installeren. Let wel dat een telefoonnummer maar op 1 apparaat kan draaien. De tab moet natuurlijk wel over een 3g functie beschikken, dit voor check via sms van whatsapp.
Galaxy S4, Chrome cast, SONY QX10, xperia s, xperia p, galaxy tab 10.1, galaxy tab 2 7.0.
Kiest toestel voor camera. tablets voor bewerking.
Doel: laat je spiegelreflex thuis!
Thanks voor de site, die kende ik nog niet!
Dus als ik deze APK installeer, het nummer invoer moet het werken?
Ik heb op dit moment een tab van iemand, waarop ik het op de Titanium Backup manier heb gedaan, maar whatsapp is daarop verlopen en kan ook niet meer verlengen.
Feerdoux
simpelste is om via www.whatsappen.nl een *.apk bestand te downloaden en te installeren. Let wel dat een telefoonnummer maar op 1 apparaat kan draaien. De tab moet natuurlijk wel over een 3g functie beschikken, dit voor check via sms van whatsapp.
roelh
Thanks voor de site, die kende ik nog niet!
Dus als ik deze APK installeer, het nummer invoer moet het werken?
Ik heb op dit moment een tab van iemand, waarop ik het op de Titanium Backup manier heb gedaan, maar whatsapp is daarop verlopen en kan ook niet meer verlengen.
Overigens is dit niet illegaal hoor. Whatsapp moedigt het niet aan door het niet op een normale manier te kunnen installeren, maar je voert niets illegaals uit.
Oke thanks allemaal!
Maar een gewone APK installeren op een tablet gaat dus niet lukken en deze zijn er ook niet speciaal voor?
In de US is whatsapp achterhaald. Iedereen gebruikt daar Voxer. Daar kun je hetzelfde mee als met whatsapp, alleen kun je ook gesproken berichtjes doorgeven. Kun je deze app ook op je tablet zetten?
Ik wil whatapp instaleren op mijn samsung tablet via wifi maar weet ook niet hou dat moet.
Wie kanen wil mij daar bij helpen?
Bijvoorbaat mijn dank J. Mathijssen of stuur mij antwoord op whatsapp 0646177920 of per e-mail. jefstablet@gmail.com
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Hallo allemaal,
Mams wil een nieuwe tab halen en daarbij raadde ik har de tab2 aan.
Maar ze wil er wel 1 waar whatsapp op kan (zit nu ook op welke ze nu heeft).
Standaard kan dit niet op een tablet. Kan er op de Tab2 zo een nieuwe rom op gezet worden en dan whatsapp installeren of gaat dat niet zo makkelijk?
Groet,