Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

roelh

roelh

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 669
  • Reputatie 0
  • 23 juli 2013
  • 18:30

Hallo allemaal,

Mams wil een nieuwe tab halen en daarbij raadde ik har de tab2 aan.
Maar ze wil er wel 1 waar whatsapp op kan (zit nu ook op welke ze nu heeft).
Standaard kan dit niet op een tablet. Kan er op de Tab2 zo een nieuwe rom op gezet worden en dan whatsapp installeren of gaat dat niet zo makkelijk?

Groet,

Fcck

Fcck

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 24 juli 2013
  • 10:01

roelh
Hallo allemaal,

Mams wil een nieuwe tab halen en daarbij raadde ik har de tab2 aan.
Maar ze wil er wel 1 waar whatsapp op kan (zit nu ook op welke ze nu heeft).
Standaard kan dit niet op een tablet. Kan er op de Tab2 zo een nieuwe rom op gezet worden en dan whatsapp installeren of gaat dat niet zo makkelijk?

Groet,

Ik heb ook de Tab 2 10.1 en ik heb er ook WhatsApp op gezet, werkt prima!

Heb het via de onderstaande Tutorial gedaan:

http://www.androidworld.nl/forum/android-applicaties/39598-how-whatsapp-op-je-tablet-installeren-2.html

Ikzelf heb een andere SIM kaart gebruikt voordat ik WhatsApp back-up en naar Tablet kopieer, aangezien het natuurlijk niet legaal is en het zuur zou zijn als ze je goede mobiele nummer blokkeren doordat je iets onrechtmatigs doet. Met andere woorden heb nu dus 2 nummers die whatsapp gebruiken 1 op mobiele telefoon en 1 op de tablet

Maar familie business in groeps gesprekken maakt dat geen donder uit want of je nu 1, 2 of 5 nummers hebt in ieder geval krijg/lees je de berichten
Succes!

Bewerkt (24 juli 2013 10:02)
Feerdoux

Feerdoux

• Lid sinds 16 juli 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2013
  • 10:33

simpelste is om via www.whatsappen.nl een *.apk bestand te downloaden en te installeren. Let wel dat een telefoonnummer maar op 1 apparaat kan draaien. De tab moet natuurlijk wel over een 3g functie beschikken, dit voor check via sms van whatsapp.

Galaxy S4, Chrome cast, SONY QX10, xperia s, xperia p, galaxy tab 10.1, galaxy tab 2 7.0.

Kiest toestel voor camera. tablets voor bewerking.
Doel: laat je spiegelreflex thuis!

roelh

roelh

• Berichten 669
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2013
  • 12:01

Thanks voor de site, die kende ik nog niet!
Dus als ik deze APK installeer, het nummer invoer moet het werken?

Ik heb op dit moment een tab van iemand, waarop ik het op de Titanium Backup manier heb gedaan, maar whatsapp is daarop verlopen en kan ook niet meer verlengen.

Fcck

Fcck

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 25 juli 2013
  • 01:50

Feerdoux
simpelste is om via www.whatsappen.nl een *.apk bestand te downloaden en te installeren. Let wel dat een telefoonnummer maar op 1 apparaat kan draaien. De tab moet natuurlijk wel over een 3g functie beschikken, dit voor check via sms van whatsapp.
roelh
Thanks voor de site, die kende ik nog niet!
Dus als ik deze APK installeer, het nummer invoer moet het werken?

Ik heb op dit moment een tab van iemand, waarop ik het op de Titanium Backup manier heb gedaan, maar whatsapp is daarop verlopen en kan ook niet meer verlengen.

Tja met APK bestanden altijd twijfel hoe betrouwbaar en valide ze zijn. Simpelste is gewoon om op een van je mobiele telefoons WhatsApp “kaal” te installeren met een andere SIM kaart en dus automatisch nummer en die transfereren naar je Tab 2!

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5989
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 25 juli 2013
  • 09:20

Overigens is dit niet illegaal hoor. Whatsapp moedigt het niet aan door het niet op een normale manier te kunnen installeren, maar je voert niets illegaals uit.

roelh

roelh

• Berichten 669
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2013
  • 14:00

Oke thanks allemaal!
Maar een gewone APK installeren op een tablet gaat dus niet lukken en deze zijn er ook niet speciaal voor?

spaanschebrabander

spaanschebrabander

• Lid sinds 15 mei 2013
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2013
  • 15:27

In de US is whatsapp achterhaald. Iedereen gebruikt daar Voxer. Daar kun je hetzelfde mee als met whatsapp, alleen kun je ook gesproken berichtjes doorgeven. Kun je deze app ook op je tablet zetten?

j.mathijssen

j.mathijssen

• Lid sinds 02 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2013
  • 16:17

Ik wil whatapp instaleren op mijn samsung tablet via wifi maar weet ook niet hou dat moet.
Wie kanen wil mij daar bij helpen?
Bijvoorbaat mijn dank J. Mathijssen of stuur mij antwoord op whatsapp 0646177920 of per e-mail. jefstablet@gmail.com

Bewerkt (2 augustus 2013 16:24)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6162
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 2 augustus 2013
  • 17:46

@ j.mathijssen,

Ik zou als ik jou was het telefoonnummer en e-mailadres verwijderen uit jouw bericht, tenzij je graag wilt dat die gegevens openbaar op het hele internet staan.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren