Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

spaanschebrabander

spaanschebrabander

• Lid sinds 15 mei 2013
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2013
  • 20:11

Kreeg gisteren automatisch nieuwe software. Duurde wel even.Is dit nu die befaamde jelly bean? Er zat gelijk een bug in. Ik heb alle mails gedeleted en een paar seconden later stonden ze er weer op. Het hield op nadat ik het e mailadres ook had gedeleted en weer had geinstalleerd.

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 13 juli 2013
  • 20:22

Dat is geen bug, dat heet synchroniseren

EOnnes

EOnnes

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 13 juli 2013
  • 20:51

Ik kreeg op mijn tablet de melding dat er een update beschikbaar was. Vandaag mijn tablet en die van mijn vriendin de update van 4.0.3 naar 4.1.2 gezet. Zover ik nu kan zien werkt alles naar behoren.

Bewerkt (13 juli 2013 20:51)
spaanschebrabander

spaanschebrabander

• Lid sinds 15 mei 2013
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2013
  • 07:41

Alles werkte goed muv mijn voorkeurs email. Daar kreeg ik steeds 40 50 oude mails geladen. Als ik ze verwijderde, ook uit de prullenbak, dan stonden ze er enige minuten later weer op. Toen email account verwijderd en opnieuw geinstalleerd en toen was het in orde. Ik had ze zeker 5 of 6 keer verwijderd.Zoiets noem je toch een bug in de software?

spaanschebrabander

spaanschebrabander

• Lid sinds 15 mei 2013
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2013
  • 07:47

jwhoutepen
Dat is geen bug, dat heet synchroniseren
Volgens mij is dit wel degelijk een een bug, iets dat je weghaalt en dat ongevraagd terug komt. Dit verschijnsel hsd ik niet voor de update en nu ook niet meer na opnieuw installeren van het emailadres. Trouwens interessante naam heb je, komt ook voor in mijn stads/doorakkers stambomen uit Goirle/Tilburg

Dutchman1.

Dutchman1.

• Lid sinds 17 juli 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2013
  • 08:56

Ik heb afgelopen maandag een software update gekregen volgens mij heet die de 4.2.1. Maar ik kan niet zeggen dat ik er blij mee ben, als ik op mijn google start pagina iets wil invullen op de balk dan verdeind die balk naar boven onder de balk van de webbrouser! Dus kan ik niet meer lezen wat ik schrijf, zo ook alk ik op dit forum wil schrijven bij elke sik op mijn tablet verdwijnd het geschreven, eventjes en is daarna weer terug! Ls ik de balk in google aan klik moet ik soms wel 4 of 5 keer aan tikken wil hij reageren! Nu mijn faforiete spel kan ik ook niet meer opennen, C.H.A.O.S. hij blijft op de hooftpagina hangen of hij sluit meteen weer af, kan iemand mij helpen, of hebben meer mensen hier last van? Met een samsung galaxy TAB 2 is het mogelijk om de oude software er weer op te zetten?

Hoop op een reactie van jullie groetjes
The Dutchman1.

dmg

dmg

• Lid sinds 15 mei 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2013
  • 10:26

Mijn update 4.1.2 op Tab 2 werkt goed op een klein ding na: ik kan de uitroepteken niet gebruiken. Zoals bij onder andere de vraagteken moet je de knop ingedrukt houden, maar bij de ! werkt dat niet …
Kan ik dat goed krijgen?

Maarten

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 17 juli 2013
  • 10:39

Topics samengevoegd aangezien ze allebei over de update van de Galaxy tab 2 gaan. Graag in dit topic verder discussiëren

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

ritchie72

ritchie72

• Lid sinds 15 oktober 2012
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2013
  • 11:57

Na update wordt de tablet (P5110) opnieuw opgestart, en dan gaat hij niet verder en blijft hangen:

En krijg ik de onderstaande foutmelding, zie foto. Kan het zijn doordat deze (dacht ik) geroot is ?

Bijlage:

Bewerkt (17 juli 2013 11:59)
Fcck

Fcck

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 17 juli 2013
  • 23:41

Hmm hier ook software update melding, enige wat ik mij afvraag hoe zit het met Root en CWM ? Worden deze gereset en komt alles weer op standaard of blijft t geldig en behoud m'n tablet de huidige instellingen…

Kan ik ff niet meet herinneren, verder factory reset is wss niet noodzakelijk lijkt me…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren