Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DirkCrebolder

DirkCrebolder

• Lid sinds 10 mei 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2013
  • 23:12

Ik heb een Samung Galaxy Tab 2. Deze had tot voorkort goede verbinding met WiFi. Nu krijg ik, nadat ik op een andere provider ben geweest(op de camping), de melding “verificatefout opgetreden”. De galaxy ziet de router. Het wachtwoord in goed ingevoerd. Mijn laptop werkt wel met WiFi met het zelfde wachtwoord en router.

Hoe krijg ik weer verbiding met de router en un metinternet? Wie kan mij helpen?

Groet Dirk

Bewerkt (10 mei 2013 23:12)
johanroelfs

johanroelfs

• Lid sinds 20 oktober 2012
  • Berichten 197
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2013
  • 00:33

reset de router. en vergeet het netwerk op de tab als de router opnieuw is opgestart effe ww op de tab opnieuw invullen en hij zal het weer doen

Bewerkt (21 mei 2013 10:05)

LG G6
Lenovo Tablet
Apple iPad

anna10anna

anna10anna

• Lid sinds 25 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2013
  • 20:09

Om toch even te reageren,
Had hetzelfde probleem na update van mijn Samsung Galaxy Tab 2. Om gek van te worden, want iedere keer is er weer het venster ‘verificatiefout opgetreden.’ Ik kon niks meer.

Ik heb dit gedaan:
In de router alle devices verwijdert die niet actief zijn, waaronder 3 android devices waarvan ik niet weet welke de verbinding naar mijn tablet verwijst.
SGII uitgeschakeld.
Mijn gsm (ook android) uitgeschakeld. andere android apparaat is momenteel niet onder bereik van router, dus hoef ik niet uit te schakelen.
Toen de SGII weer aan en gekozen voor ‘vergeten’.
Daarna weer kiezen voor verbinding maken en netwerkwachtwoord opnieuw invoeren en voilá. Probleem getackeld.
Vervolgens gsm ook weer ingeschakeld en die legt ook gewoon weer verbinding met router.
Volgens mij zit 't m erin dat je moet zorgen voor een schone, nieuwe verbinding met de router, dus niet op basis van oude instellingen. Misschien had ik mijn gsm dus helemaal niet hoeven uit te schakelen, maar voor de zekerheid heb ik dat maar wel gedaan.

steffers

steffers

• Lid sinds 14 juli 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 5 september 2013
  • 14:49

johanroelfs
reset de router. en vergeet het netwerk op de tab als de router opnieuw is opgestart effe ww op de tab opnieuw invullen en hij zal het weer doen

Ik heb dit geprobeerd maar helaas is het probleem bij mij niet opgelost.
Blijft verificatiefout aangeven

steffers

steffers

• Lid sinds 14 juli 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 5 september 2013
  • 14:57

anna10anna
Om toch even te reageren,
Had hetzelfde probleem na update van mijn Samsung Galaxy Tab 2. Om gek van te worden, want iedere keer is er weer het venster ‘verificatiefout opgetreden.’ Ik kon niks meer.

Ik heb dit gedaan:
In de router alle devices verwijdert die niet actief zijn, waaronder 3 android devices waarvan ik niet weet welke de verbinding naar mijn tablet verwijst.
SGII uitgeschakeld.
Mijn gsm (ook android) uitgeschakeld. andere android apparaat is momenteel niet onder bereik van router, dus hoef ik niet uit te schakelen.
Toen de SGII weer aan en gekozen voor ‘vergeten’.
Daarna weer kiezen voor verbinding maken en netwerkwachtwoord opnieuw invoeren en voilá. Probleem getackeld.
Vervolgens gsm ook weer ingeschakeld en die legt ook gewoon weer verbinding met router.
Volgens mij zit 't m erin dat je moet zorgen voor een schone, nieuwe verbinding met de router, dus niet op basis van oude instellingen. Misschien had ik mijn gsm dus helemaal niet hoeven uit te schakelen, maar voor de zekerheid heb ik dat maar wel gedaan.

Helaas ben ik maar een leek heb het zelfde probleem wil jou oplossing wel uitvoeren maar
weet niet hoe je de niet actieve devices moet verwijderen en de SGII uitschakeld.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren