Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ruud62

ruud62

• Lid sinds 12 mei 2012
  • Berichten 150
  • Reputatie 0
  • 28 april 2013
  • 18:52

Gebruik s-planner op samsung galaxy sIII mini, heb hem draaien in synchronisatie met google agenda en outlook via programmatje SYNC2 staat op pc om outlook met google agenda en omgekeerd te synchroniseren, echter met de tablet wil dit niet werken?

Als ik iets in splanner zet op de tab, gaat dit wel naar de rest door, maar de tab ontvangt niets van de rest, als ik de tab opstart krijg ik een keer of 2 de melding dat google gestopt is met synchroniseren en er komt niets bij in de agenda…. iemand een oplossing?

Bewerkt (28 april 2013 18:52)
spaanschebrabander

spaanschebrabander

• Lid sinds 15 mei 2013
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2013
  • 10:45

Ik ben ook uren bezig geweest om tab en smartphone te synchroniseren voor agenda. Tenslotte is het gelukt, maar de logica ontgaat me. Ik heb alles bij elkaar geloof ik wel 6 Agendas en daar staan er 2 van aangevinkt . Doe ik er een bij dan komt alles dubbel. haal ik er een af dan werkt het niet. In feite zou de agenda ook moeten synchroniseren met mijn laptop via hotmail, Want ik gebruik ook een hotmail agenda, maar dàt krijg ik niet voor elkaar.

Bewerkt (21 mei 2013 10:03)
ruud62

ruud62

• Lid sinds 12 mei 2012
  • Berichten 150
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2013
  • 18:33

ok, als je uren bezig geweest bent wat heb je dan gedaan uiteindelijk?

Bewerkt (21 mei 2013 10:03)
spaanschebrabander

spaanschebrabander

• Lid sinds 15 mei 2013
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2013
  • 09:52

Dat is het probleem als je uren bezig bent geweest. Ik weet niet precies meer wat ik heb gedaan. Op mij tablet heb ik aangevinkt de agenda onder ik@hotmail.com, de agendavan ik@hotmail.com. onder ik@gmail.com de agenda van ik ned feestdagen, verjaardagen. Op de smartphone heb ik alle agendas aangevinkt. Als ik meer tijd heb ga ik het weer logisch proberen in te stellen, zodat ook de agenda op mijn laptop werkt, die zeer onlogisch niet wordt meegesynchroniseerd.

———- Update van bericht ———-

op de smartphone dus:
MIJN AGENDA
agenda van mij met een gmail adres
hotmail agenda, gek genoeg met een gmailadres
ned feestdagen gmail
verjaardagen gmail
Ik heb ook al eens geprobeerd het woord hotmailagenda te veranderen etc. Ook op de tabletheb ik van alles geprobeerd.

Bewerkt (21 mei 2013 10:04)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren