Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gorzeneesje

gorzeneesje

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2013
  • 13:51

ik heb de tab 2 en hij is nu binnen 8 maanden al voor de 3e keer terug naar BCC-samsung omdat de tablet steeds vast loopt
steeds weer komen ze met de smoes van u moet de software upgraden , nou dat is het niet ik heb zondag gekeken voor upgrades en die waren er niet en twee dagen erna loopt hij weer vast, ik kan hem dan ook niet uit zetten dus ik moet de batterij leeg laten lopen en krijg hem daarna niet meer aan de praat
nu was ik net bij BCC en die probeerden hem te starten wat niet werkte
, hij pakte vanuit de winkel een andere stekker en zie daar hij startte weer op maar…….als de tablet vast loopt zit hij niet aan het snoer ook zei ik dat hij aan 1 kant warm werd voor hij vast ging lopen
hebben jullie ook die ervaring er mee met vastlopers? en wie weet raad?
nu sturen ze hem weer terug terwijl ik zei dat ik een nieuwe wilde maar helaas die vlieger ging niet op steeds weer hebben ze andere smoes

Bewerkt (21 mei 2013 13:59)
Rob3rt

Rob3rt

• Lid sinds 21 december 2012
  • Berichten 72
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2013
  • 16:56

gorzeneesje;389919
ook zei ik dat hij aan 1 kant warm werd voor hij vast ging lopen
hebben jullie ook die ervaring er mee met vastlopers? en wie weet raad?
Ik heb ook de Tab 2, maar heb nog niet meegemaakt dat ik kon voelen dat die warm werd. Ook heb ik nog geen één vastloper gehad.

De winkel moet eerst eens bepaalde zaken natrekken voordat ze onzin gaan verkopen. Hoe kun je nu het advies geven om de software te upgraden terwijl er (nog) geen upgrade beschikbaar is?
Of je recht hebt op een nieuw exemplaar weet ik niet, maar ze hebben het exemplaar wat je nu hebt maar werkend af te leveren. Daar heb je garantie voor. Gewoon van je afbijten in de winkel. Drie keer de tablet inleveren in acht maanden tijd en dan nog steeds problemen hebben vind ik wel redelijk triest.

Om een softwarematig probleem uit te sluiten: heb je al eens een fabrieksreset gedaan? Doe dat anders eens, zet er even zelf geen apps op en test dat een tijdje.

Bewerkt (21 mei 2013 13:59)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren