Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MPaalman

MPaalman

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2013
  • 21:45

Ik ervaar sinds vandaag een raar probleem op mijn tablet, applicaties sluiten af schijnbaar als er toetsenbord input wordt gebruikt.

Bijvoorbeeld ik start chrome, in eerste instantie is er niks aan de hand, ik heb het blad ‘nieuwe tab’ open en ik kan gewoon naar de pagina's die in beeld staan en doorsurfen… Echter wanneer ik de adresbalk selecteer, houdt alles op met de boodschap “Chrome is gestopt”.

Zelfde geldt voor bijvoorbeeld youtube, als ik youtube start is er geen probleem. Ik kan elk filmpje dat bij aanbevolen staat bekijken, maar zodra ik de zoekbalk selecteer houdt ook youtube er mee op.

Zelfde geldt bijvoorbeeld voor een forum ik kan gewoon het forum door surfen, maar zodra ik een veld selecteer om een bericht te typen houdt het er mee op. Dit ervaar ik tot nu toe ook met de play store, openen doet ie prima maar zodra ik de zoekfunctie aantik stopt de applicatie.

Weet iemand waardoor dit probleem veroorzaakt wordt en hoe ik het kan verhelpen?

Bewerkt (21 mei 2013 13:47)
Rob3rt

Rob3rt

• Lid sinds 21 december 2012
  • Berichten 72
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2013
  • 22:11

Dat lijkt op dit probleem: [URL]http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-tab-2/41055-bug-samsung-tab-2-7-0-toetsenbord-laat-apps-crashen.html[/URL]

MPaalman

MPaalman

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2013
  • 22:15

Rob3rt;384629
Dat lijkt op dit probleem: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-tab-2/41055-bug-samsung-tab-2-7-0-toetsenbord-laat-apps-crashen.html

idd ik zal die draad dan eens goed doornemen, hartelijk dank! :-)

renderscusters

renderscusters

• Lid sinds 16 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 september 2013
  • 13:46

Wij hebben sinds bijna een jaar Samsung tablet 10.2, en sinds vorige week voor de 2e !!!!! x problemen met toetsenbord na enkele updates.. Zoals andere gebruikers beschrijven: youtube filmpjes, of bladwijzers… geen probleem, maar van zodra de adresbalk, dus het toetsenbord in werking wordt gesteld, loopt de app vast ‘google chrome is gestopt’, ‘instellingen is gestopt’, ….
Een half jaar geleden deed dit zich ook al voor, hebben hem toen moeten opsturen naar Samsung via de aankoopwinkel.. heel vervelend!!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren