Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bijtje24

bijtje24

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2013
  • 15:47

Goedemiddag,

Sinds vandaag heb ik problemen met mijn samsung galaxy tab2 10.1
Ik moest hem opnieuw opstarten en nu blijft hij in een soort loop zitten.
hij blijft opnieuw opstarten. Ik heb hem al een tijdje uitgezet en dan in de oplader proberen
te opstarten maar geen resultaat. De tab is niet geroot of iets dergelijks. Iemand een idee wat het kan
zijn en hoe op te lossen? ik probeer nu maar de batterij leeg te laten lopen en het dan nog een keer proberen..

Zit op dit moment ook in Madrid dus kan er ook niet even mee naar de winkel

Alvast bedankt

Gr Swen

Bewerkt (21 mei 2013 13:38)
Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2169
  • Reputatie 250
  • 3 februari 2013
  • 17:43

Als je in CWM recovery '[I]wipe data/factory reset[/I]' doet, ben je die bootloop waarschijnlijk kwijt. Beter is om gelijk ook '[I]wipe cache partition[/I]' en via advanced daar '[I]wipe dalvik cache[/I]' te doen. Let op, dat je hiermee al je persoonlijke instellingen kwijt bent, dus even een back up is handig (op je PC bijvoorbeeld). Ik weet niet of een niet-geroote Tab ook in CWM recovery kan komen (ik heb mijn Tab geroot). Kijk of het lukt. Toestel uitzetten (even 15 seconden wachten) en dan zet je hem aan door volume down en de powerknop tegelijkertijd ingedrukt te houden. Ik laat het scherm meestal twee keer oplichten (Tekst Tab ..10.1) en dan de knoppen los en even later komt dan het CWM scherm tevoorschijn. In recovery is de volume knop om de curser omhoog of omlaag te bewegen en de powerknop om te bevestigen. Je batterij leeg laten lopen heeft geen enkele zin. Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

bijtje24

bijtje24

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2013
  • 20:57

Hoor net van mijn vriendin (haar tablet in madrid heeft het probleem) dat hij dus in een loop zit. en dus niet uit te krijgen was. hij bleef opnieuw opstarten. Mijn excuus voor de foutieve informatie. Nu is de batterij leeg en heeft ze hem met de volume - en aanknop geprobeert te starten maar, hetzelfde effect helaas.

Het is voor mij vrij lastig om het te beschrijven aangezien ik in Nederland zit en zij in Madrid.

Makker

Makker

• Berichten 2169
  • Reputatie 250
  • 3 februari 2013
  • 21:04

Eerst even gewoon opladen (zonder aan te zetten) lijkt mij verstandiger. Daarna kan ze proberen of ze in Recovery kan komen. Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Makker

Makker

• Berichten 2169
  • Reputatie 250
  • 4 februari 2013
  • 00:59

[QUOTE=Makker;379464]Eerst even gewoon opladen (zonder aan te zetten) lijkt mij verstandiger. Daarna kan ze proberen of ze in Recovery kan komen. Makker[/QUOTE] Bijtje, je hebt gelijk. Ik krijg de Tab ook niet uit als ik jullie situatie simuleer. In de gewone situatie krijg je een scherm met de mogelijkheid om hem uit te zetten, maar bij een bootloop lukt dat niet. Ook niet door lang indrukken van de powerknop om het voor elkaar te krijgen. Nieuw voor mij. Heel vreemd, want met de Samsung mobiele telefoon werkt dat met elk toestel (voor zover ik weet). Ga er even mee spelen. Misschien ? Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

nafarijo

nafarijo

• Lid sinds 25 november 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 november 2016
  • 11:59

Ben benieuwd, ook mijn Galaxy tab1.2 bleef aan en uit gaan (opstarten). Beide aangeduide knoppen enige tijd ingedrukt gehad. Toen kwam er een groen robotje en met de volumeknop kon ik kiezen voor resetten (op aan/uitknop geduwd). Vroeg of ik data wilde resetten, weer gewandeld naar JA (verwijderen data)….. nu ff kijken wat die doet. Bedankt voor het bovenstaande!! Ik ga weer verder, doei

nafarijo

nafarijo

• Lid sinds 25 november 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 november 2016
  • 12:17

M'n tablet werkt weer naar behoren, nogmaals hartelijk dank!!!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren