Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ejs1964

ejs1964

• Lid sinds 30 september 2010
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2012
  • 15:32

Kan ik mijn tab2 (3G + wifi) verbinding laten maken met de wifi-verbinding die mijn SGS2 op dat moment draait? En zo ja, hoe maak ik die verbinding dan?

De tab2 is voor mij net nieuw dus ik heb nog niet alles kunnen uitvissen, maar mijn wifi-verbinding thuis wil nog niet echt lukken, al was het maar omdat manlief niet erg meewerkt qua instelling op zijn pc. Ik zoek dus een ‘omweg’

Bewerkt (24 april 2013 15:40)
Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2169
  • Reputatie 250
  • 20 oktober 2012
  • 00:51

ejs1964;346044
Kan ik mijn tab2 (3G + wifi) verbinding laten maken met de wifi-verbinding die mijn SGS2 op dat moment draait? En zo ja, hoe maak ik die verbinding dan?

De tab2 is voor mij net nieuw dus ik heb nog niet alles kunnen uitvissen, maar mijn wifi-verbinding thuis wil nog niet echt lukken, al was het maar omdat manlief niet erg meewerkt qua instelling op zijn pc. Ik zoek dus een ‘omweg’

Ja, dat moet geen probleem zijn. Je kunt wel honderd apparaten op je (thuis)wifi koppelen.
Voor de Tab; ga naar ‘instellingen’ en selecteer ‘wi-fi’. Je tab gaat nu alle ‘zichtbare’ wifi toegangspunten zoeken. Selecteer daar jouw wi-fi (naam) en je krijgt de vraag ‘wachtwoord’. Vul dat in en vervolgens klik je op ‘verbinden’.
Klaar is ejs1964 en je zit draadloos met je tab op het internet. Geef vervolgens je man een knuffel, want nu heb je hem ‘minder’ nodig.

Makker

Bewerkt (24 april 2013 15:43)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren