Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MaxQ

MaxQ

• Lid sinds 09 juli 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 14:51

mannen,vrienden,vrouwtjes,

sinds eind vorige maand ben ik de trotse bezitter van een Gtab 2.
al vanaf het begin heeft de tab de volgende kuur:

het ene moment werkt het internet browsen naar behoren en kun je rete snel surfen. het andere moment wil de tab geen enkele site openen met de melding: site niet beschikbaar. dit duurt dan een minuut of 8 en daarna kun ik weer surfen. dit herhaalt zich continu. verrekte irritant.

aditionele info:

overige apparaten (galaxy S+, Iphone, laptop) werken gewoon naar behoren binnen ons netwerk
tab gereboot: geen effect
router gereboot: geen effect
andere browsers geprobeerd (chrome en dolphin): geen effect.

heeft iemand ervaring met dit probleem of weet iemand een oplossing? ik hoor heel graag, want anders doe ik hem linea recta terug naar de leverancier.

Bewerkt (24 april 2013 15:11)
appel982

appel982

• Lid sinds 17 april 2012
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2012
  • 10:36

ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal geen problemen mee heb. Ik kan zo ook even niks anders verzinnen voor je dan de dingen die je al hebt gedaan.

Heb je gekeken of er in de buurt meer mensen het zelfde wireless kanaal gebruiken? Dat was bij mij wel ooit het probleem. Iedereen zond zijn wireless uit op de frequentie van kanaal 11. Ik heb de mijne toen veranderd en daarna was mijn wireless verbinding veel stabieler.

Als jij geen paginas meer kan openen doen dan nog wel je andere applicaties op je tablet het die internet nodig hebben?

Bewerkt (24 april 2013 15:12)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren