Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Pootao

Pootao

• Lid sinds 12 maart 2010
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2012
  • 17:19

Las over wat problemen met telefoneren met de Tab2 model 5100 maar heb net (aardig voor lul staand dat wel) staan te bellen in het winkelcentrum met mijn telefoonwinkel hier in Thailand en echt het werkt prima zelfs zonder headset dus het moet kunnen maar of het de beste telefoon is blijft nog even de vraag want je moet wel erg grote maat broek hebben om dit in je broekzak te krijgen. Ben komende maand in Nederland en zal het daar ook gaan proberen !

Groet
Pootao

Bewerkt (24 april 2013 15:07)
appel982

appel982

• Lid sinds 17 april 2012
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 11:58

Pootao;316680
Las over wat problemen met telefoneren met de Tab2 model 5100 maar heb net (aardig voor lul staand dat wel) staan te bellen in het winkelcentrum met mijn telefoonwinkel hier in Thailand en echt het werkt prima zelfs zonder headset dus het moet kunnen maar of het de beste telefoon is blijft nog even de vraag want je moet wel erg grote maat broek hebben om dit in je broekzak te krijgen. Ben komende maand in Nederland en zal het daar ook gaan proberen !

Groet
Pootao

hahaha, hulde voor het bellen met een oversized smartphone. Ik heb zelf niet de 3g versie dus alleen als er wireless is zou ik met bv Skype kunnen bellen. Maar dat werkt wel voortreffelijk

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
gwbuiter

gwbuiter

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 19:12

Dat telefoneren wilde ik ook proberen met mijn net nieuw aangeschafte Tab2 5100. Telefoneren wordt ondersteund door dit model. kwam er alleen achter dat ik dus puur en alleen een abo heb voor data (KPN internet extra) en niet voor spraak.
Iemand een idee over hoe ik dit toch mogelijk kan maken zonder skype of andere toestanden?
Heb ik eindelijk een tab die bellen ondersteund, ondersteund het abonnement het niet!

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
appel982

appel982

• Lid sinds 17 april 2012
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2012
  • 10:07

Je zou om te testen je eigen telefoon simkaart er in kunnen stoppen,

Bewerkt (24 april 2013 15:09)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren