Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Troef

Troef

• Lid sinds 15 december 2010
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2012
  • 18:11

Als kersverse Gal. tab 2 gebruiker ben ik op twee probleempjes gestoten ,die ik maar niet kan oplossen:
- Bij het voor de eerste keer opstarten van de tablet kwamen er een aantal schermafbeeldingen ( Yahoo news,weer widget en de videospeler) ,die ik van mijn buroblad wilde verwijderen; met de eerste 2 ging dat wel ,maar ik slaag er maar niet om de videospeler er af te krijgen.
- hoe krijg ik van een aangesloten usb stick de inhoud ( foto's en video's) op de tablet ?
Er zijn vast genoeg ervaren gebruikers ,die mij hopelijk kunnen helpen ?

Bewerkt (24 april 2013 15:06)
Danny.57

Danny.57

• Lid sinds 05 juni 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2012
  • 23:10

Als je de Usb-stick aansluit op de tab gaat de file manager “mijn bestanden” open, dan vink je de files aan die je wil verplaatsen naar je tablet. Eens aangevinkt zie je bovenaan een copie en knip icoon, ge kiest een van de twee en klikt er op. Daarna ga je naar de map waar je de files naar toe wil brengen en klikt bovenaan op plakken.
Als je veel moet verhuizen kan je dat beter vanuit een Pc doen met een usb-kabel en de files vanuit de verkenner verslepen naar de tablet.

Om de videospeler te verwijderen, gewoon op blijven drukken en hem een beetje naar boven slepen, eens hij uit het kader is zie je boven een prullebak staan waar je hem gewoon in kan kieperen.

Danny

Troef

Troef

• Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2012
  • 23:40

Danny je krijgt een “dikke zoen” van de juffrouw ! Ik wist wel ,dat dit kon met iconen, maar niet met afbeeldingen !
Het is dan ook prima gelukt.
Nogmaals hartelijk dank , maar ……. waar kan ik de “file manager” vinden ?; Niet bij de Apps ???!!!

Danny.57

Danny.57

• Lid sinds 05 juni 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2012
  • 23:04

Troef;315519
Danny je krijgt een “dikke zoen” van de juffrouw ! Ik wist wel ,dat dit kon met iconen, maar niet met afbeeldingen !
Het is dan ook prima gelukt.
Nogmaals hartelijk dank , maar ……. waar kan ik de “file manager” vinden ?; Niet bij de Apps ???!!!
derde van links en derde van boven, ziet er uit als een map en noemt “mijn bestanden”

4920

Troef

Troef

• Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2012
  • 00:08

Okay het is duidelijk !
Bedankt.
Troef

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren