Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Tam

Tam

• Lid sinds 25 augustus 2011
  • Berichten 200
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2012
  • 19:53

Ik had laatst de standaard toetsenbord ingesteld op mijn tab, nu wilde ik Swype weer gebruiken, nergens terug te vinden. Heb bij taal en invoer gekeken, maar daar staat ie niet meer. Wie weet hoe ik hem terug kan krijgen? Snap er niets van dat ie zomaar spontaan foetsie is.

Bewerkt (24 april 2013 15:02)
Tam

Tam

• Berichten 200
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2012
  • 21:33

Heb een reset gedaan, in de hoop het weer terug te krijgen, maar helaas, mocht niet baten en nu na de reset geen wifi verbinding meer. Heb de router verscheidene keren uit gezet, maar lukt met geen mogelijkheid meer. Alles kwijt, geen internet meer, geen Swype terug, baal nu als een stekker. Wat kan ik nog doen om weer internet te krijgen, alle wifiverbindingen zijn beveiligd, dus kan geen andere proberen.

AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2012
  • 22:16

Tam;312091
Heb een reset gedaan, in de hoop het weer terug te krijgen, maar helaas, mocht niet baten en nu na de reset geen wifi verbinding meer. Heb de router verscheidene keren uit gezet, maar lukt met geen mogelijkheid meer. Alles kwijt, geen internet meer, geen Swype terug, baal nu als een stekker. Wat kan ik nog doen om weer internet te krijgen, alle wifiverbindingen zijn beveiligd, dus kan geen andere proberen.

Heb je geen WPA/WPA2 code van je router? Er zit vaK een klein knoptje op de router waarmee je de boel kan resetten. Dat knop je moet vaak indrukken met een pennetje

Tam

Tam

• Berichten 200
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2012
  • 22:20

Ja, heb ik gedaan en hij ziet de router ook wel, maar dan geeft hij op en gegeven moment aan: netwerkverbinding uitgeschakeld, slechte verbinding, terwijl hij het wel gewoon heeft gedaan en ik nu ook met mijn mobiel er gewoon op draai. En bij signaal geeft hij aan: sterk. Heb van alles geprobeerd, nu voor de derde keer gereset, maar mag niet baten.

Ik weet niet wat er gebeurd is, maar net nog gereset en hij doet het weer pfff. Was even peentjes zweten. Nu nog zitten dat ik het Swype weer terug kan krijgen, want daar deed ik het voor en mijn zoontje baalt nu omdat zijn spel nu ook opnieuw gespeeld moet worden.

DomBo

DomBo

• Lid sinds 07 oktober 2011
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2012
  • 07:03

zet de voorspellende tekst maar aan, dan doet hij het weer.
4852

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
Tam

Tam

• Berichten 200
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2012
  • 09:17

Dank je wel! Jammer dat ik daarvoor de boel heb gereset, maar hij doet het weer. Gelukkig, want Swype vind ik nog steeds het fijnst om te schrijven.

Bewerkt (24 april 2013 15:03)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren