Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

cryo

cryo

• Lid sinds 02 juni 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2012
  • 12:13

Hallo allemaal

ik wil donderdag de tab 2 gaan halen
nu ga ik hem het meesten voor werk doeleinden gebruiken

in hoeverre is dit geschikt daarvoor?
ik zie op mijn werk heel veel mensen met zon ipad rondrennen
maar ik heb meer met samsung

hij moet ook syncen met mijn galaxy s 2 binnen kort galaxy s 3
dus agenda en zo
en verder doen we veel video vergaderingen en typwerk

en kwa documenten typen ik ken alleen office op windows
is er iets wat daarmee te vergelijken is?
ik draai op mijn tel cyanogen mod moet ik dat dan ook op de tab zetten of juist mijn tel terug naar samsung brengen?

is de tab hiervoor geschikt of blijft de laptop toch altijd nog beter?

alvast bedankt voor jullie hulp

Bewerkt (24 april 2013 15:00)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 12 juni 2012
  • 19:56

Een laptop is nog steeds meer geschikt voor office-werk dan een aaipet of een ander tablet. Het typt makkelijker, de software is uitgebreider en de hele wereld is er op ingesteld.

Los daarvan: een android tablet is en blijft android. Agenda's synchroniseren met google calendar, net zoals tasks, google drive en wat al niet meer. Office toepassingen: google drive (voorheen google docs) als het online mag zijn, anders ook Documents to Go, QuickOffice Pro of Office Suite Pro bijvoorbeeld.

Je hoeft voor al dit moois geen custom ROM op je tablet te installeren.

cryo

cryo

• Lid sinds 02 juni 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2012
  • 20:31

Oke super nu nog even kijken welke ik neem 10.1 of de tab2 volgena mij zit er weinig verschil tussen de 2 ik neem er een keyboard bij dus typen zal wel snel wennen denk ik

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 12 juni 2012
  • 21:03

Ook met een los keyboard er bij wordt het geen feest om office applicaties mee te draaien. Je gaat gegarandeerd tegen allerlei beperkingen aan lopen. Maar goed, jouw keuze - het is en blijft leuk speelgoed.

Turn

Turn

• Lid sinds 31 december 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2012
  • 16:42

Ik gebruik de Tab zelf tegenwoordig als “hoofd” apparaat.. mijn desktop gaat alleen nog aan voor hele grote lappen text.

Het voordeel dat ik heb, is dat het meeste gewoon online en in de cloud gebeurd, dus ik ben niet afhankelijk van office ofzo.
Daarnaast is eigenlijk voor alle werkzaamheden die ik doe wel een app te vinden, en zeker in combo met mijn dock zie ik het, voor licht zakelijk gebruik, als een prima vervanger van een zware laptop.

Ik denk dat je van te voren even goed moet onderzoeken wat je ermee wil gaan doen, en je alvast verdiepen in enkele apps die je ervoor wil gebruiken, dan kom je een heel eind!

Bewerkt (24 april 2013 15:02)
appel982

appel982

• Lid sinds 17 april 2012
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 12:14

ik gebruik hem vrij vaak voor vergaderingen, notules bij de hand, en aantekeningen zijn simpel in te voeren.
Daarnaast gebruik ik hem voornamelijk voor multimedia. Lekker in bed een filmpie kijken met een handzaam apparaat. In plaats van een ballen verschroeiende laptop die de kans op kinderbijslag verkleind op je schoot hehe.

Veel lappen tekst tikken doe ik wel veel langzamer dan op een normale keyboard, maar opzich is alles gewenning.

Bewerkt (24 april 2013 15:08)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren