Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Nooier

Nooier

• Lid sinds 19 april 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 april 2012
  • 10:55

Goedemorgen! Ik heb een vraag en ik geloof dat er hier mensen zijn die er meer verstand van hebben dan ik! Ik vorige week een Go Pro HD Hero 2 camera gekocht. Onwijs gaaf ding die ik gebruik voor het paintballen. ( NK etc )Nu zit ik met het volgende , op het moment dat ik op 720p met 30fps film is er niets aan de hand. Dan kan ik de bestanden makkelijk afspelen op de tablet. Op het moment dat ik naar bijv 720p met 60fps ga wordt het al moeilijker en begint hij te stotteren en bufferen. nu kan ik ook nog op 920 en 1080 resolutie filmen. Op het moment dat ik deze bestanden wil open geeft de tablet direct aan , ‘kan filmbestand niet afspelen’weet iemand toevallig hoe dit komt ? en of er wat aan te doen is ?gr

Bewerkt (24 april 2013 14:39)
rich2311

rich2311

• Lid sinds 20 januari 2011
  • Berichten 800
  • Reputatie 0
  • 20 april 2012
  • 11:26

Nooier;291012
Goedemorgen! Ik heb een vraag en ik geloof dat er hier mensen zijn die er meer verstand van hebben dan ik! Ik vorige week een Go Pro HD Hero 2 camera gekocht. Onwijs gaaf ding die ik gebruik voor het paintballen. ( NK etc )Nu zit ik met het volgende , op het moment dat ik op 720p met 30fps film is er niets aan de hand. Dan kan ik de bestanden makkelijk afspelen op de tablet. Op het moment dat ik naar bijv 720p met 60fps ga wordt het al moeilijker en begint hij te stotteren en bufferen. nu kan ik ook nog op 920 en 1080 resolutie filmen. Op het moment dat ik deze bestanden wil open geeft de tablet direct aan , ‘kan filmbestand niet afspelen’weet iemand toevallig hoe dit komt ? en of er wat aan te doen is ?gr

Wat voor player gebruik je…

Bewerkt (24 april 2013 14:40)
loov

loov

• Lid sinds 08 augustus 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2012
  • 11:00

Hallo,

Graag wil ik vragen of voor het probleem wat hier speelt een oplossing is gevonden. Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem. Ondertussen diverse video players uit de market geinstalleerd maar deze spelen 1080P ook niet goed af. het beeld wordt vertraagd afgespeeld en het geluid gaat aan en uit.

Gr. Marcel

Bewerkt (24 april 2013 15:23)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren