Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

iancapel7

iancapel7

• Lid sinds 11 september 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2012
  • 23:15

Hallo Allemaal,

Kan iemand me misschien helpen? ik heb namelijk een probleem met Market als ik er langer dan 60 sec erop zit!Ik krijg constant de melding…. De toepassing Market ( proces.com.google.android.finsky ) is onverwachts gestopt. Heb internet al afgezocht en verschillende dingen geprobeerd maar niks helpt nog tot nu toe…. alle tips zijn welkom. Alvast bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 14:14)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5967
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 11 februari 2012
  • 08:37

Dit betreft een andere vraag (geen custom rom), om die reden verplaatst naar nieuwe discussie

Kun je misschien zeggen welke dingen je geprobeerd hebt. Dat helpt ons zoeken naar een oplossing.

Heb je bijvoorbeeld geprobeerd om de market cache te verwijderen? Dit doe je bij instellingen, applicaties, applicaties beheren, alles, market, gegevens wissen..

rich2311

rich2311

• Lid sinds 20 januari 2011
  • Berichten 800
  • Reputatie 0
  • 11 februari 2012
  • 10:25

iancapel7;268597
Hallo Allemaal,

Kan iemand me misschien helpen? ik heb namelijk een probleem met Market als ik er langer dan 60 sec erop zit!Ik krijg constant de melding…. De toepassing Market ( proces.com.google.android.finsky ) is onverwachts gestopt. Heb internet al afgezocht en verschillende dingen geprobeerd maar niks helpt nog tot nu toe…. alle tips zijn welkom. Alvast bedankt!

Waar heb je tab gekocht, ik kwam op internet wat tegen over de galaxy tab gekocht in UAE of Saudi arabie.
Anders moet je dit maar eens door lezen…ik hoop dat je er wat aan hebt.

Android Market crashes: How to enable it on Samsung Galaxy Tab from UAE or Saudi Arabia

Wat je ook kan proberen is market.apk geheel opnieuw te inst..

android market APK : http://dl.dropbox.com/u/19506141/Vending.3.3.12.apk

ik hoop dat je hiermee verder komt, anders horen we het wel…..

iancapel7

iancapel7

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 11 februari 2012
  • 17:09

Hallo Nanders en Rich2311,

Allereerst bedankt voor de snelle reacties…
@nanders… cache heb ik inderdaad al verwijdered en buffer leeg gemaakt… en wat ik verder geprobeerd had was de buffer van market updater ook leeg te maken en google services framework… vervolgens op nieuw rebooten maar niks had geholpen.

@Rich2311 De Tab is in nederland gekocht bij Belcompany maar zal inderdaad proberen met je link Market .apk opnieuw op te zetten….voor zover bedankt beide…. jullie horen het zsm…..groeten

iancapel7

iancapel7

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2012
  • 16:14

hi, bij deze een update, ik heb market.apk erop gezet en tot nu toe geen problemen…… heb nu wel 2 verscillende versies van market op nu, kan iemand me vertelen hoe ik de andere nu kan verwijderen, want dacht dat ie de andere zou vervangen maar helaas…. alvast bedankt!

rich2311

rich2311

• Lid sinds 20 januari 2011
  • Berichten 800
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2012
  • 19:24

iancapel7;268993
hi, bij deze een update, ik heb market.apk erop gezet en tot nu toe geen problemen…… heb nu wel 2 verscillende versies van market op nu, kan iemand me vertelen hoe ik de andere nu kan verwijderen, want dacht dat ie de andere zou vervangen maar helaas…. alvast bedankt!

Mooi dat je market weer werkt…
Ik dacht zelf ook dat hij de bestaande zou vervangen.
Het weghalen van de oude market is volgens mij niet mogelijk… iig niet via instellingen.

Richard

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren