Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Diamant

Diamant

• Lid sinds 25 februari 2014
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 16 december 2016
  • 14:24

Hallo, ik gebruik al een poos, op mijn Samsung tablet One Note: die synchronseert niet meer,  ik gebruik One Note ook op mijn Windows phone en desktop. Het rare is, dat mijn Outlook agenda wel goed werkt op de 3 apparaten.

In het begin kreeg ik de foutmelding, dat er synchronisatie conflicten  waren waardoor hij de webversie gebruikte.
Ook dat doet het niet meer, niet eens een foutmelding. Ik heb hem al verschillende keren verwijderd en er weer op gezet.
dan haalt hij de One Note aantekeningen braaf op, maar als ik uitlog en weer inlog is het weer leeg.

Wat kan er aan de hand zijn in mijn tablet? Moet ik een nieuwe account aanmaken, of een andere app gebruiken die wel werkt op alle drie de apparaten?  

Thx

Bewerkt (16 december 2016 14:27) | typefout en een aanvulling

Diamant

Verwijderd_Account_124499

• Lid sinds 16 februari 2014
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 21 december 2016
  • 22:40

Misschien kun je het account verwijderen in de instelling van je apparaat en dan opnieuw proberen.

Diamant

Diamant

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 22 december 2016
  • 14:33

Al geprobeerd, een aantal keren nu. Alles doet het prima, maar niet de tablet (die het zeker 2 jaar goed heeft gedaan) zou het een update van windows 10 kunnen zijn??  Ik gebruik de notities vaak in alle apparaten, dus het is vervelend. 

Misschien kun je het account verwijderen in de instelling van je apparaat en dan opnieuw proberen.

Diamant

• Lid sinds 16 februari 2014
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 22 december 2016
  • 17:23

Ik weet niet hoe de app precies werkt maar denk het niet. Je zou een reset kunnen overwegen of overstap naar een andere dienst. Verder kan ik je ook niet helpen helaas.

Diamant

Diamant

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 22 december 2016
  • 20:21

Dankje, ik ben ook al op zoek geweest, maar kan niet echt een andere voor mij geschikte app vinden. Ik ga maar een heel nieuwe MS account aanmaken denk ik :-)

Diamant

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren