Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Humblebee

Humblebee

• Lid sinds 24 mei 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 september 2012
  • 09:52

EricNL;335075
Toch maar een keertje deze proberen
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-tab-10-1/38215-android-4-0-4-op-gt-p7510.html

Ik heb hem er ook net opgezet en werkt als een zonnetje! Aanwijzingen volgen en binnen 30 minuten heb je Android 4.0.4!!

Heb dit ook maar gedaan, en het werkt. Er is alleen 1 ding wat niet goed werkt. Er zat een standaard e-reader op van Samsung die ik wel goed vond. Deze moest ik opnieuw installeren. Maar toen ik wou inloggen kwam de melding dat de landeninstelling niet klopte, zodat ik niet uit de store kon dowloaden. Komt dit omdat het een engelse versie is, en hoe is dit op te lossen?
Zag wel dat mijn samsung account op Belgie staat. Als ik op bewerken druk kan ik dit niet veranderen. Iemand een idee hoe ik dit kan aanpassen?

Bewerkt (24 april 2013 15:30)
EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 2 september 2012
  • 20:22

Humblebee;336690
Heb dit ook maar gedaan, en het werkt. Er is alleen 1 ding wat niet goed werkt. Er zat een standaard e-reader op van Samsung die ik wel goed vond. Deze moest ik opnieuw installeren. Maar toen ik wou inloggen kwam de melding dat de landeninstelling niet klopte, zodat ik niet uit de store kon dowloaden. Komt dit omdat het een engelse versie is, en hoe is dit op te lossen?
Zag wel dat mijn samsung account op Belgie staat. Als ik op bewerken druk kan ik dit niet veranderen. Iemand een idee hoe ik dit kan aanpassen?

Ik kan gewoon downloaden uit de Play Store! Welke e-reader gebruik je?

Bewerkt (24 april 2013 15:31)

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren