Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

superwoody

superwoody

• Lid sinds 28 april 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 april 2012
  • 17:51

Hoe is het je gelukt whatsapp op de galaxy tab te krijgen?
Bij mij geeft ie ‘n melding dat het apparaat niet competible is.
Ben er nu al ’n week mee bezig :-(
Ik hoop dat je me kan helpen.
Groetjes

Paver;278125
hallo ik heb vandaag de galaxy tab gekocht met 3g van kpn. nu wil ik whats app instaleren en dit werkt nu moet ik het nummer koppelen maar typ ik mijn tmobile nummer in werkt dit niet. hoe kan Ik whatsapp werkend krIjgen? mIjn conacten hebIk wel overgezet al maar met 2 toestellen tegelIjk kon Ik nIet whatsappen gaf hIj aan

Bewerkt (24 april 2013 14:44)
Tam

Tam

• Lid sinds 25 augustus 2011
  • Berichten 200
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2012
  • 08:10

Ik heb gisteren ook een tablet gekocht, zonder 3 G, en heb daar Chaton op gezet, deze stond niet op mijn mobiel en dus een fluitje van een cent, heb er zelfs de namen van de contactpersonen er bij. Misschien een optie om die er o te zetten? Werkt goed in ieder geval. Heb overigens wel mijn mobiele nummer daar voor gebruikt.

Bewerkt (24 april 2013 14:56)
ferkalin

ferkalin

• Lid sinds 14 juni 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 18:22

Hallo whatsap op je tab is niet zo moeilijk ik heb het zelf ook.
Eerst je contacten overzetten naar je tab
Dan op je pc het whatsapp bestandje (apk) downloaden
Voor het volgende heb je dropbox nodig, zet het apk bestandje in je dropbox open vervolgens dropbox op je tab en klik het bestand aandeze zal zich dan op je tab instaleren verder volg je de gewone instalatie als om een tel nu met gevraagt word geef je het nummer van het internet kaartje (KPN,t-mobile,vodafone) iedere simkaart heeft een tel nummer er je vind dit op je contract.
Als je dit gedaan hebt ben je klaar whatsapp vind je contacten en hopla je kan whatsappen je hebt natuurlijk wel een ander nummer dus heb je twee keer whatsapp een op je tel en een op je tab
Wie je welk nummer geeft kan je dan zelf kiezen.
Groet ferry

Bewerkt (24 april 2013 15:01)
marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 22 september 2012
  • 21:38

Ik ik hebsinds vandaag ookeen galaxy tab 2. Daar zit sta daard op ICS een contactenlijst zoals op de samsungtoestellen. Nu heb ik WhatsApp.apk gedownload via mn tablet vanaf whatsapp.com maar als ik whatsapp opstarten op “Accepteren en Ga door” klik zodat ik mijn 06 kan opgeven zegthij “kan het toestel niet herkennen blabla… NB: tablets worden nog niet ondersteund”

Bewerkt (24 april 2013 15:35)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren