Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

apolo

apolo

• Lid sinds 08 oktober 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2012
  • 19:22

heb net een nieuw tablet samsung GT-P7500 3G maar vandaag is plotseling de tablet uitgevallen en enkel nog een zwart scherm zichtbaar. Ik zie ook nog een balk onderaan maar deze reageert op geen enkele aanwijzing. Heb proberen op te laden maar daar krijg ik ook niets van te zien. Help!!! daar is zo een tablet nu toch wel te duur voor.

Bewerkt (24 april 2013 14:22)
happyopa

happyopa

• Lid sinds 15 december 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2012
  • 13:53

Terug naar de winkel ermee !

Bewerkt (11 maart 2012 13:53)
Defschep

Defschep

• Lid sinds 05 oktober 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 21:03

Wellicht een erg late reactie, maar ik had hetzelfde met mijn galaxy tab 10.1 die ik gloednieuw via Ebay bij Digigood had gekocht. Met mijn domme hoofd aankoopbewijs kwijt dus ik had alleen nog maar de e-bay gegevens en het bankafschrift. Voor Samsung Nederland was dat niet voldoende en zou ik de reparatie (Samsung's oplossing was een nieuw moederbord a raison van 400 euri….diagnose telefonisch gesteld door gsmreparaties.nl waar ik naar toe werd verwezen door Samsung). Ondertussen was ik er na een korte speurtocht op internet achter dat veel meer mensen met deze (overigens heel erg fijne) tablet met precies dezelfde problemen kampen. Ik dus Samsung NL gebeld met het verzoek deze “known error” op hun servicepagina te zetten maar ze beweren glashard dat ik de allereerste en enigste (tis nu mei 2012 he) met dit probleem ben. Dus een mail met zo'n 30 hyperlinks naar sites met dezelfde meldingen gestuurd, maar geen reactie. Samsung Engeland (waar de tablet vandaan kwam) wilde wel naar een goedkopere oplossing zoeken maar accepteerde het aankoopbewijs en het ebay transactiebewijs niet als garantie. Op zich heeft Samsung gellijk natuurlikj, maar toen ik de tablet kocht was ie pas 5 maanden te koop dus de garantieperiode kon onmogelijk verlopen zijn….Zij erkenden in ieder geval wel dat dit probleem vaker voorkwam en dat als de tablet niet reageert op de standaard oplossingen (start+vol knop indrukken, lang indrukken etc) je hem ook zelf niet meer aan de gang krijgt. Maar ja, ik zat toch met de kosten. Uiteindelijk Digigood gemaild en het probleem voorgelegd, en wat denk je, ik kon de tablet opsturen en kreeg een gloedjenieuwe terug van Digigood met de mededeling dat zij wel hun verantwoordelijkheid namen en het niet zo kon zijn dat je een dure (de 32GB variant met wifi) tablet koopt en dattie na 5 maanden kaduuk is. Dat noem ik pas service, en ondanks dat de oorzaak van het probleen niet is opgelost ben ik weer zielsgelukkig met mijn androidje :-)

Bewerkt (24 april 2013 14:46)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren