Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

r-mco

r-mco

• Lid sinds 26 februari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2012
  • 20:51

Heey,

Ik heb even een vraag deze zou vast en zeker vaker gevraagd zijn maar ik vind niet zo snel een antwoord.
Ik wil wat films op mijn tab zetten het gaat om een DVD , ik heb deze film op mijn tab gezet maar kan alleen de losse bestanden afspelen. Iemand enig idee of er een mogelijkheid is om de hele map video TS te laten afspelen?
Daarnaast is het ook mogelijk om de ondertiteling op Nederlands in te stellen?

Laatste vraag

Ik lees overal iets over DVD's te converteren naar andere bestand types , welke types zijn het beste en met welk programma kan ik deze converteren? Uiteraard zodat ik ook een ondertiteling kan instellen.

Gr

Bewerkt (24 april 2013 14:19)
Master_B

Master_B

• Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 196
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2012
  • 21:00

de eerste vraag kan ik zo alleen voor je beantwoorden… nee, het is niet mogelijk om dvds op je tab goed af te spelen.

het is dus wel mogelijk om ze te converteren (weet alleen zo niet het beste programma) maar er zijn al meerdere treats over, dus ik zou ff zoeken als ik jou was. voordeel is ook dat ipv 4.5 gb van een dvd je ongeveer 1 gb nodig aan ruimte hebt.

Bewerkt (24 april 2013 14:20)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren