Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

RichieRoom

RichieRoom

• Lid sinds 15 april 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2011
  • 12:19

Ik ondervind twee hinderlijke problemen met mijn Tab 10.1(v). Ik vraag me alleen af of het een bekend probleem is :confused:

1. Regelmatig start mijn tab, terwijl ik hem niet gebruik, uit zichzelf opnieuw op. Opzich geen last van, maar na het optarten blijft het scherm echter gewoon aan. Ik heb hem wel eens bloedheet uit m'n tas gehaald, met het resultaat dat m'n batterij ook gelijk bijna leeg was. (time out voor het scherm staat overigens gewoon op 15 seconden)

2. Het komt regelmatig voor dat als ik hem een poosje laat liggen en hem daarna wil gebruiken hij niet meer aan gaat. M'n tab moet ik dan helemaal rebooten, alvorens ik weer aan de slag kan.

Is dit zo'n gevalletje wordt verholpen bij een firmware update, of ben ik toevallig alleen de klos? Voor de rest alleen maar lof over het apparaat maar dit soort dingen zijn heel irritant.

Gr,
Rich

Bewerkt (7 juni 2011 12:19)
JanVdE

JanVdE

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2011
  • 16:41

Het enige waar ik soms last van heb is dat het touchscreen niet werkt als ik hem opnieuw wil gebruiken. Het scherm gaat aan maar ik kan hem niet unlocken.
Als ik de tab dan opzij leg en een paar minuten later opnieuw probeer, niets meer aan de hand.

Ik heb al 2 keer gehad dat hij uitgevallen was om onduidelijke reden (niet tijdens gebruik). Verder geen last.

Bewerkt (8 juni 2011 16:41)
omadoekie

omadoekie

• Lid sinds 22 februari 2009
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2011
  • 04:57

Ook ik ondervind dat er dikwijlsde browser er mee stopt bv marktplaats
Dat is mijn enige irri' eigenlijk tot nu toe

Bewerkt (9 juni 2011 04:57)
RichieRoom

RichieRoom

• Lid sinds 15 april 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2011
  • 13:01

Ik heb idd. ook paar keer gehad dat het scherm aangaat, maar dan niet kan unlocken. idd. paar minuten wegleggen en daarna werkt het gewoon weer. Hopelijk worden dit soort probleempjes bij de firmware update opgelost.

Bewerkt (13 juni 2011 13:01)
Allen

Allen

• Lid sinds 19 februari 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2011
  • 08:23

Ik heb een hele berg:

1 - Als ik op YouTube ga, en een filmpje wil kijken (via Wi-Fi, glasvezel). Komt er een pop-up dat er geen netwerkverbinding is. Terwijl ik wel het eerste minuut heb gekeken. Heel irritant.

2 - Mijn touchscreen knippert elke 5/6 seconden.

3 - Mijn batterij gaan zo snel op, dat ik alles heb geprobeerd om het te stelpen. JuiceDefender etc. Maar niks helpt.

4 - Ik krijg heel vaak force closes als ik op Nieuws | Altijd op de hoogte van het laatste nieuws met Telegraaf.nl zit of op Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen. Ja, ik heb Adobe Flashplayer 10.3, maar helpt niks.

5 - Vodafone heeft beloofd op een 3.1-update, maar blijkt niks meer van te komen.

6 - Laatste product dat ik van Samsung ga kopen.

Enfin

Bewerkt (13 augustus 2011 08:23)
T.A_Blet

T.A_Blet

• Lid sinds 22 mei 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2011
  • 20:30

Allen;205568
5 - Vodafone heeft beloofd op een 3.1-update, maar blijkt niks meer van te komen.

Duurt inderdaad tergend lang tot het irriterende toe maar de update naar 3.1 komt er.

Een exacte datum kan men nooit noemen maar ergens in het vierde kwartaal.
xda-developers - View Single Post - Android v3.1 for the Galaxy Tab 10.1v confirmed by Vodafone!!

Android v3.1 for the Galaxy Tab 10.1v confirmed by Vodafone!! - xda-developers

Bewerkt (14 augustus 2011 20:30)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren