Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

oOMorfieusOo

oOMorfieusOo

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2010
  • 18:37

hallo allemaal,

Vanmiddag hoorde ik van iemand, heb je mijn SMS ontvangen? Nu bleek dus dat ik die nooit gekregen had.. Vanmiddag stuitte ik op een ander probleem, al mijn contacten zijn plotseling verdwenen… Als ik nu een nieuw contact wil toevoegen krijg ik de melding dat android.process.acore gestopt is en gaat hij terug naar het beginscherm. Sim-sd-batterij zijn er al uit geweest, dit had geen effect. Daarnet ontving ik ook al geen SMSjes, er is er van de 3 slechts 1 binnen gekomen.. Zou dit een eventueel virus kunnen zijn of heeft dit een andere reden?
Iemand een oplossing voor dit probleem?

Bij voorbaat dank,
Coen

Bewerkt (22 april 2013 12:34)
Xeno

Xeno

• Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2010
  • 22:14

Coen, probeer eens een antivirus te downloaden uit te market. Als je denkt dat het dat is. Het enige wat ik kan bedenken is eens een reset doen van je telefoon. Dit zal waarschijnlijk helpen maar dan ben je alles kwijt. Voor de rest denk ik niet dat ik direct een antwoord weet. Er zal iets mis gelopen mbt contacten. Mss eens een andere simkaart in stoppen?

oOMorfieusOo

oOMorfieusOo

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2010
  • 15:00

Het antivirus leverde niets op. Dit zal dan een reset worden.. Klopt het dat de spica automatisch al je contacten synchroniseerd met je Gmial account? Zo ja, hoe kan ik deze na de reset weer terug laden op mijn telefoon (kan dit niet vinden op google o.i.d)
Heb gelezen dat het ook te maken heeft met het synchroniseren met Gmail op de achtergrond.. Hoop dat dit gefixt wordt.. In ieder geval ga ik al mijn contacten handmatig back-uppen als ze er weer op staan, zeker een aanrader voor iedereen. Aangezien dit iedereen dus kan overkomen…
In ieder geval bedankt,

Groetjes Coen

EDIT:
Ik kwam er net achter dat al mijn contacten gelukkig ook op mijn Gmail staan, gelukkig
Zometeen resetten naar fabrieksinstellingen, hoop dat dit werkt

EDIT2:
Zojuist Hard Reset gedaan, probleem opgelost.
In ieder geval hartelijk bedankt

Greets!

Xeno

Xeno

• Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2010
  • 09:00

Fijn dat het opgelost is

Bewerkt (22 april 2013 12:35)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren