Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

joeysmetsers

joeysmetsers

  • Lid sinds 17 juni 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #1
  • 17 juni 2010
  • 15:11

Hee,
Ik heb een probleem en t-mobile kan me er ook niet mee helpen, vandaar dat ik het hier probeer. Sinds enkele weken doet mijn Market het niet meer. Eerst dacht ik dat het aan mijn verbinding lag, maar dit blijkt niet het geval.
Ik kan namelijk niet meer downloaden, steeds krijg ik het balkje te zien van download starten, maar geen vordering in procenten. Het lijkt wel of hij hier blijft hangen. En daarna krijg ik de foutmelding:
“Sorry!
Het proces android.process.media is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw”
Met als enige mogelijkheid om de market geforceerd te sluiten.
Heeft iemand ervaring met dit probleem of heeft iemand een idee waar dit aan kon liggen?
Ik weet ook niet of dit probleem eerder is gepost, maar op market zoeken in dit forum is ook geen geweldig idee zag ik al.
Alvast bedankt!

edit: Na het plaatsen kreeg ik soortgelijke gevallen en zag inderdaad dat het een bekend probleem is. Nu staat overal hard resetten, ik neem aan terug naar fabrieksinstellingen. Nu is mijn, waarschijnlijk hele domme, vraag of ik dan al mijn downloads, instellingen én contacten (wat het belangrijkste is) kwijt ben?

edit: telefoon terug naar fabrieksinstellingen, kan nog steeds niet downloaden. Wederom zelfde foutmelding. Iemand?

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
SpArkLeS

SpArkLeS

  • Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • #2
  • 18 juni 2010
  • 10:48

Ik heb ook een probleem met de market. ik geraak wel op de market maar van zodra ik iets wil downloaden krijg ik melding:
"Downloaden is mislukt. Probeer het opnieuw.

Ik heb wel juist een harde reset uitgevoerd op gsm.

Edit: Werkt nu, heb gewoon gsm heropgestart. How strange

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
joeysmetsers

joeysmetsers

  • Lid sinds 17 juni 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #3
  • 18 juni 2010
  • 14:16

Ja klopt, ik heb hem gereset. En beetje bij beetje werkte het weer. Vanmorgen geprobeerd om alles weer te downloaden. Nu krijg ik alleen steeds een netwerkfout. Kan zijn dat dat automatisch over gaat, weet het niet.
Ik ga proberen om de firmware te updaten, misschien dat het scheelt.

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
Marco123

Marco123

  • Lid sinds 31 mei 2010
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • #4
  • 2 juli 2010
  • 00:38

@joeymetsers:

Lees mijn bevindingen in http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-spica/5124-ervaringen-officiele-spica-android-2-1-firmware-i570eddjb2.html m.b.t. Market problemen na een 2.1 update.
Denk dat er nog meer aan de hand is gezien dit artikel:Gebruikers melden problemen Google-diensten op T-Mobile-netwerk | Mobile | Tweakers.net Nieuws

Bewerkt (22 april 2013 12:27)
Xeno

Xeno

  • Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 2176
  • Reputatie 0
  • #5
  • 2 juli 2010
  • 09:40

ik had eens hetzelfde voor, wat ik had gedaan was dat ik vanalles had gedownload, maar terwijl de download nog moest beginnen viel het WiFi internet uit. daarmee stonden alle applicaties die ik wou downloaden bij mijn downloads onder het onderwerpje: downloaden starten. en daardoor begon hetzelfde proces altijd af te sluiten. na een paar dagen ben ik er eindelijk op uit gekomen dat dit het was en al die apps verwijderd en hij deed het weer perfect

Bewerkt (22 april 2013 12:27)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren