Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

riemstyle

riemstyle

• Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2010
  • 00:11

Ik heb sinds deze week een samsung galaxy s. Ook ik kreeg met dit toestel de melding downloaden mislukt. Accu heb ik al meerdere malen eruit gehaald > werkt niet. Als ik via het toestel alle gegevens laat wissen (reset) en ik stel mijn emailaccount in, dat kan ik ongeveer een half tot uur downloaden en dan werkt het niet meer. Heb een nieuw emailadres aangemaakt > helpt niet.
Tijd handmatig ingesteld werkt niet.
Op mijn Hero lukt alles wel gewoon??

Kan iemand me helpen??

Ik hoor het graag,

Groeten

Bewerkt (22 april 2013 12:28)
Marco123

Marco123

• Lid sinds 31 mei 2010
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2010
  • 18:45

Ook ik had (tot voor kort) na mij updgrade naar Android 2.1 op verschillende tijdstippen van de dag problemen met downloaden.
Browsen door de Market ging prima, ook ander (internet)verkeer geen probleem. Dit alles via 3G/HDSPA!
Dagenlang aan het pielen geweest en telkens hetzelfde resultaat. Download bleef op starting staan.

Bijna gelijktijdig geswitched van 3G naar WiFi en ziedaar: downloads komen binnen!

Gisteren nog weer iets geprobeert te downloaden via 3G en wat denk je? Feilloos zonder problemen.
Geen instellingen op het toestel gewijzigd.

Dit is een veelvoorkomend probleem en het lijkt erop dat dit echt bij Google of de providers ligt.
Ikzelf heb Hi van KPN en wat mij toendertijd opviel toen het niet werkte de verbinding ook regelmatig wisselde tussen HDSPA en 3G.

Het komt veel meer voor met name bij T-Mobile. Zie ook: Gebruikers melden problemen Google-diensten op T-Mobile-netwerk | Mobile | Tweakers.net Nieuws

oOMorfieusOo

oOMorfieusOo

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2010
  • 20:52

Heb inderdaad af en toe ook dit probleem, uit/aan zetten was meestal de oplossing.
@ Marco 123, merk inderdaad ook dat er erg vaak een wissel is met HSDPA en 3G als het probleem voorkomt. Ik denk dan ook dat hier de oorzaak zit..

FrankieSp

FrankieSp

• Lid sinds 26 februari 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2011
  • 15:22

Op mijn Galaxy S werkte dit reeds 2 keer:

Instellingen
Toepassingen
Toepassingen beheren
Opties: Filter: Alles
Downloadbeheer zoeken
Gegevens wissen knop

Daarna werkt het weer
Succes, Frank

Bewerkt (26 februari 2011 15:22)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren