Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

xjeagerbombx

xjeagerbombx

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2009
  • 02:46

Ik kwam na wat zoeken op het internet een bericht tegen over een firmware update voor de galaxy.
Er zouden onder andere betere batterij prestaties zijn na het updaten van de firmware. (ideaal lijkt me, zelfs met taskiller, geen achtergrond gegevens en geen synchronisatie hou ik het net een dag uit met een volle accu)

Ik heb de pc suite voor de galaxy gedownload van de samsung support website (jammer dat er geen cd rom meegeleverd word).
Nu herkend de software mijn toestel wel als ik hem aansluit maar het lukt me niet om een verbinding tot stand te brengen tussen de pc suite en mijn toestel.

Weet er iemand hoe ik deze update uit moet voeren?

Bewerkt (22 april 2013 12:13)
PaveInnocent

PaveInnocent

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2009
  • 14:22

Het verbinden van je telefoon met de PC (en ik gok erop dat je PC suite dan ook werkt)

als je je telefoon hebt ingeplugd verschijnt er linksboven een icoontje van USB,
open je notificaties scherm, klik op de notificatie en druk op mount (je hebt de optie Don't mount of mount)
vervolgens is je telefoon zichtbaar als verwisselbare schijf.

Ik denk dat dan de PC suite ook wel zal werken

xjeagerbombx

xjeagerbombx

• Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2009
  • 14:40

ik heb ontdekt dat ik eerst een instelling moet veranderen in mijn telefoon om toe te staan dat mijn telefoon niet alleen als verwisselbare schijf dient als ik hem aansluit.
nu herkend de pc suite mijn telefoon wel, maar er verschijnt een bericht dat de server niet gevonden kan worden en dan word de update afgebroken.

PaveInnocent

PaveInnocent

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2009
  • 15:47

Werkt deze software ook voor de G1?

xjeagerbombx

xjeagerbombx

• Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2009
  • 16:08

ik heb geen idee.
ik zou de samsung pc suite moeten gebruiken om handmatig te updaten.
de galaxy i7500 is geen google phone zoals de g1, htc magic enz. die zouden de updates zo moeten krijgen toch?

cupra20

cupra20

• Lid sinds 04 oktober 2009
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2009
  • 22:12

Laat het weten ajb

Ik ben benieuwd hoe het werkt en of het werkt en of het via Samsung NEW PC studio gaat?

Hoe installeer je trouwens apps op de galaxy (niet via de market maar de PC dus) maar zoals bij de hero via PC Sync?

Groeten

PS: iemand enig idee of Donut binnenkort voor de Galaxy beschikbaar zal zijn?

Bewerkt (4 oktober 2009 22:12)
xjeagerbombx

xjeagerbombx

• Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2009
  • 13:09

Ik heb de update nog even uitgestelt omdat er berichten zijn over fouten in de nieuwe software. Na de update zouden een aantal functies niet meer werken, er zou een harde reset nodig zijn om dit te herstellen.

Mijn OS is stabiel en ik begin een redelijke accuduur te halen (hij staat nu bijna 20 uur aan met redelijk wat sms/bel/internetgebruik, in het begin haalde ik net 5 uurtjes) dus ik wacht even tot er een nieuwe update komt.

Het lukt me nogsteeds niet om een bruikbare verbinding te maken tussen de PC suite van samsung en mijn toestel. Hierdoor Iemand tips????

ik download mijn apps van de android market via mijn toestel. met een onbeperkt internet abbo is dat geen probleem.
verder heb ik nog niets uitgeprobeerd met de pc suite, aangezien ik de verbinding tussen mijn telefoon en PC niet werkend krijg.

Ik ben echt een android newbie dus ik moet alles uitzoeken, inclusief het backuppen van mijn gegevens etc.

xjeagerbombx

xjeagerbombx

• Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2009
  • 23:53

ik zal echt nog even moeten wachten om aan een legale update te komen.
Alleen door mijn toestel te flashen en via odin IH8 te installeren kan ik die firmware draaien hier in nederland.

Ik ben totaal niet thuis in dergelijke zaken dus ik waag me er maar niet aan, zonde van de battarijduur want die schijnt echt aanzienlijk te verbeteren tenopzichte van IH7

cupra20

cupra20

• Lid sinds 04 oktober 2009
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2009
  • 20:59

Ik heb zojuist nog een sync geprobeerd met Samsung new PC-studio en hij zegt doodleuk dat het toestel niet ondersteund wordt. Het toestel is ook net uit in NL. Ik verwacht de ze snel een update zullen uitbrengen die de i7500 wel ondersteund.

Ik zal er eens een mail aan wagen. Kijken wat samsung zegt.

20 uur batterij tijd is wel prima. Welke zaken heb je gedaan om dat te bereiken. Ik heb een cpu meter meelopen en die zakt zelden onder de 20%. Is er een goed programma die dit kan regelen?

Ik ook ben nieuw met Android maar het bevalt prima tot nu toe. Ik heb er ook IH7 op zitten. kernel 2.6.27.
Het downloaden van apps doe ik ook via android market maar je kunt ook apps installeren via de sofware van samsung. maar daar zullen we dus op moeten wachten.

Ik heb trouwens wel regelmatig dat mijn wifi wegvalt op het toestel. Terwijl mijn laptop daar nooit last van heeft. Iemand daar ervaring mee?

xjeagerbombx

xjeagerbombx

• Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2009
  • 21:31

ik heb die 20 uur bereikt door taskiller te gebruiken en steeds alle apps die ik niet gebruik te killen.
Daarnaast was de accu volledig opgeladen (hele avond en nacht aan de oplader), de sync uit, 2g ipv 3g. Wifi gebruik ik nooit (hi eindeloos online). Wel af en toe ene beetje internetten.

Ik zal proberen dit nogeens te halen.
Ben benieuwd wat samsung te melden heeft!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren