Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

SamDB

SamDB

• Lid sinds 25 januari 2020
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2020
  • 17:23

Hallo allemaal,Ik heb een Samsung Galaxy S9 Plus. Geen SM-G965F, maar wel SM-G965U. Ik wil een volledige Nederlandstalig in dit Android systeem instellen. Het lukt me niet echt, want ik kreeg een opmerking:May not be available in some apps.Alle firmware van SM-G965U zijn alleen Engels, Spaans, Frans, Chinees, Koreaans, etc. Terwijl SM-965F is Nederlandstalig. Is het wel of niet mogelijk dat ik SM-G965F (firmware) in SM-G965U (toestel) ga installeren?Of hebben jullie andere manier om een probleem kunnen verhelpen?

Ik voeg ook een afbeelding toe.Groeten, SamDB

Bijlage:

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1238
  • Reputatie 10
  • 26 januari 2020
  • 08:53

G965U is voor de Amerikaanse markt bestemd. Het zal niet lukken hierop de Nederlandse taal volledig te installeren. Het zit nl niet in de ROM. 
Ook is de S965U niet te rooten door een locker Bootloader, anders zou je nog eea kunnen doen als installeren van een custom ROM met Nederlandse taal.

Probeer geen stock ROM versie van S965F te flashen want de toestellen zijn qua hardware verschillend. Jouw S965U heeft Snapdragon processor, de S965F heeft een Exynos processor.

Je zult er mee moeten leven of verkopen.

Ik heb de zelf de Note 8 N950U1. Met instellen van Nederlands als  taal waar dat kan (taalinstellingen, keyboard, google play land/regio, etc) krijg je de apps over het algemeen in Nederlandse taal. Sommige menu's werden op mijn Note na ROM software updates verkregen in NLD wel in het Nederlands weergegeven.

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock

SamDB

SamDB

• Lid sinds 25 januari 2020
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2020
  • 10:34

Hallo Onno,

Dat is helemaal duidelijk geworden. Ik wist eerder niet dat Samsung eigen keus om taal in verschillende  toestel toevoegt terwijl ik dacht elke toestel heeft een complete talen.
Ik ga gewoon met gedeelde Nederlands en Engels in mijn toestel gebruiken, dat kan ik leven mee.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren