Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

hoofdnoorman

hoofdnoorman

• Lid sinds 13 juli 2019
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2019
  • 23:51

Ik heb enorm veel belang bij een automatische vliegtuigstand. Zelf ben ik een beetje chaotisch en durfde het rooten niet aan. Dus het toestel naar een Nerd gebracht. Helaas, ging dit ook niet goed en moet er dus, schijnbaar, 7 dagen gewacht worden.
Als het toestel geroot was, had ik "Task sheduler" kunnen gebruiken.

Nu had ik zelf al wat gevonden zonder het toestel te rooten. Een combinatie van "Frep" en "Tasker". Na heel veel proberen heb ik dus een macro kunnen maken  in Frep. Helaas voerde Tasker deze niet uit.

Uiteindelijk heeft de Nerd een combinatie geplaatst van "AutoInput" en "Tasker". Dit werkt helemaal top!!!
Toch wil ik weten hoe hij dit gedaan heeft. Ik kan niets met de AutoInput en zou graag willen weten of er iemand een link heeft met een duidelijke uitleg hierover.
Vanzelfsprekend had ik al een avond besteedt aan YouTube filmpjes, maar ik ben er nog niet wijzer van geworden.
Ik kan het de Nerd wel vragen, maar ik zit nu in het buitenland en kan bijna niet slapen van nieuwsgierigheid.

Wie kan mij op weg helpen?

Met vriendelijke groet,
Rudy.

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 858
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2019
  • 13:33

Ik heb hier een duidelijke instructie gevonden (in het Engels):
https://android.stackexchange.com/questions/168581/is-there-any-way-to-programmatically-turn-on-airplane-mode-on-non-rooted-android

GerKuijn

hoofdnoorman

hoofdnoorman

• Lid sinds 13 juli 2019
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2019
  • 23:42

Mijn dank is groot, Superrrrrr.

Ik geloof dat ik het al een beetje beter begrijp.

Ik ga eens kijken of ik dit met een andere oude Android voor elkaar kan krijgen.

Als het mij niet lukt, meld ik me weer. Voorlopig even wat te doen dit weekeinde. Ik ben bij Langdon (F) en wacht op het vertrek van het zwaar transport van de Airbus Beluga. Dat gaat a.s. maandag van start.
Dat wilde ik altijd al een keer in het echt zien.

Alvast bedankt hoor.

Met vriendelijke groet,
Rudy.

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 858
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2019
  • 08:51

Graag gedaan! Hoop dat het je lukt

GerKuijn

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1092
  • Reputatie 10
  • 19 juli 2019
  • 20:26

Ik begrijp niet goed waarom en wanneer de Airplane Mode moet schakelen. Wellicht is er een andere oplossing voor de use-case.

Anyway,
Met de Samsung app Good Lock  en de plug-in "Routines" kun je condities instellen wanneer Airplane Mode automatisch aan of uit moet worden geschakeld. Bijvoorbeeld op datum/tijd, locatie, bij openen bepaalde apps, etc

Good lock heeft overigens verschillende plug-in modules/apps die customizing mogelijk maken. (Task Changer effect als bij iOS,  Display klok, notifications, status bars, waar komen notificaties vandaar (Nice catch), Edge Lichting effecten, etc, etc). Kun je uren mee spelen om leuke effecten

Geen Root en door Samsung gemaakt. Op S9 moet het zeker lukken.

Good Lock is er ip niet voor de Nederlandse markt, maar is goed en eenvoudig te installeren (zie Google, ik meen uitleg op Sammobile.com).

Bewerkt (19 juli 2019 20:27) | typo

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0 (main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

hoofdnoorman

hoofdnoorman

• Lid sinds 13 juli 2019
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2019
  • 00:53

Ik begrijp niet goed waarom en wanneer de Airplane Mode moet schakelen. Wellicht is er een andere oplossing voor de use-case.

Anyway, Met de Samsung app Good Lock  en de plug-in "Routines" kun je condities instellen wanneer Airplane Mode automatisch aan of uit moet worden geschakeld. Bijvoorbeeld op datum/tijd, locatie, bij openen bepaalde apps, etc Good lock heeft overigens verschillende plug-in modules/apps die customizing mogelijk maken. (Task Changer effect als bij iOS,  Display klok, notifications, status bars, waar komen notificaties vandaar (Nice catch), Edge Lichting effecten, etc, etc). Kun je uren mee spelen om leuke effecten Geen Root en door Samsung gemaakt. Op S9 moet het zeker lukken. Good Lock is er ip niet voor de Nederlandse markt, maar is goed en eenvoudig te installeren (zie Google, ik meen uitleg op Sammobile.com).
Ja, ik weet dat men zich zoiets afvraagt. Helaas kan ik het waarom nog niet uit de doeken doen. 

Het gaat er om dat het toestel, op gezette tijden, volledig onzichtbaar is voor het netwerk. In de oudere KitKat versie van Android zat nog een prachtige "Auto on/off" instelling. Helaas moest dit toestel vervangen worden.

Ik ga morgen eens verder kijken naar de aangegeven app "GoodLock", ik ben benieuwd.
Bedankt voor jouw bericht.

Met vriendelijke groet,
Rudy.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren