Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Musicman

Musicman

• Lid sinds 06 september 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2019
  • 10:41

Jawel, de warranty status is 0(0x0000).
Jij schreef de Knox status en daar zocht ik naar.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6518
  • Reputatie 250
  • 1 maart 2019
  • 11:16

Jawel, de warranty status is 0(0x0000). Jij schreef de Knox status en daar zocht ik naar.
je haalt denk ik twee dingen door elkaar je hebt de Knox app en de beveiligte omgeving daar en dan heb je de Knox status die veranderd van warranty  0x0 naar 0x1 zodra het toestel geroot is en omdat die status veranderd ziet de Knox app dit en geeft daardoor geen toegang meer tot de Knox app.

zie ook link 1: over Knox app en link 2 Knox counter getriggerd en zie wat gebruiken KevinW daarover geschreven heeft.

ps, het kan namelijk ook zijn dat de Knox app een valse root melding (wat ik al eerder aangaf) heeft gekregen en daardoor de toegang weigert.

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/wat-is-samsung-knox-en-wat-kan-ik-ermee/

https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/KNOX-Counter-trigger/td-p/143131

Bewerkt (1 maart 2019 11:21)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6518
  • Reputatie 250
  • 1 maart 2019
  • 11:37

en daar mee wil ik dan ook aangeven dat ze jou voorgelogen hebben omtrent de status van jou toestel of ze willen zich er op deze manier makkelijk van af helpen en snel  € 60 euro verdienen.

er kan domweg geen ander besturingssysteem op hebben gestaan of dat het toestel geroot of in het verleden geroot is geweest vanwege de Knox counter warranty 0x0

zie begin post van jou:

Toestel opgestuurd naar Telefoonwereld en door hun doorgestuurd naar Dynafix. Van hier bericht ontvangen dat het toestel was voorzien van een ander besturingssysteem waardoor het toestel niet onder garantie kon worden gerepareerd. .

Bewerkt (1 maart 2019 11:46)
Musicman

Musicman

• Lid sinds 06 september 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2019
  • 11:47

Bedankt voor alle moeite.
Jij bevestigt wat ik dacht. Vandaar mijn opvraag bij Dynalink van het onderzoeksverslag.

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2311
  • Reputatie 20
  • 1 maart 2019
  • 11:53

Het is jammer dat je er zo onbekend mee bent.

Ik denk dat menigeen hier op het forum wel anders gepraat had tegen Telefoonwereld als verteld werd dat er met het apparaat geknoeid was, terwijl dat niet zo is.

Het wordt tijd dat je of een kenner meeneemt, of via je rechtsbijstand of zo eens even verhaal gaat halen bij die winkel.

Het meest vreemde vind ik nog steeds die onderzoekskosten. Het riekt naar oplichting.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren