Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Bibiche

Bibiche

• Lid sinds 07 februari 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 februari 2019
  • 19:17

Hoi allemaal,

Ik heb sinds gisteren Android Pie. Echter zie ik geen voortvertoning meer van mijn
notificaties in het vergrendelscherm. Eerst kon ik bijvoorbeeld mijn whatsapp berichten
al lezen door alleen mijn scherm aan te zetten (dus niet te ontgrendelen). Nu komt er alleen links boven in het vergrendelscherm een logo van de app te staan waar ik een melding van krijg. Iemand weet hoe ik dit kan aanpassen? Ik heb echt al van alles geprobeerd.

Bedankt!

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1099
  • Reputatie 10
  • 8 februari 2019
  • 11:58

Alles geprobeerd?

Bij instellingen vergrendelscherm kun je wanneer je op notificaties drukt kiezen of je van de notificaties alleen her logo te zien krijgt of details of korte weergave (engels: details, logo of brief).

Druk op tekst "notificaties", links naast schuif knop waarmee je de notificaties aan/uit kunt zetten.

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0 (main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

ybesse

ybesse

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2019
  • 11:36

Ik heb hier ook vage problemen met het vergrendelscherm.
Bij sommige apps licht het scherm op, wanneer hij vergrendeld is. Maar bij andere apps doe hij dat weer niet. 

Kan het leiggen aan de edge ligthing. Of moet dit via 'Always on'. Voor mijn gevoel gaat dat heel veel batterij kosten om dat aan te zetten. 
Weet iemand precies hoe het zit, want alle instellingen staan wel goed.

norvug

norvug

• Lid sinds 18 februari 2019
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2019
  • 21:38

Ik heb precies hetzelfde.  Echt alles al geprobeerd inclusief vandaag mijn Note 9 teruggezet naar fabrieksinstellingen.

Loetje1969

Loetje1969

• Lid sinds 04 maart 2019
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2019
  • 18:33

Alles geprobeerd? Bij instellingen vergrendelscherm kun je wanneer je op notificaties drukt kiezen of je van de notificaties alleen her logo te zien krijgt of details of korte weergave (engels: details, logo of brief). Druk op tekst "notificaties", links naast schuif knop waarmee je de notificaties aan/uit kunt zetten.
Raar, maar op mijn S9+ komt de tekst "notificatie" niet voor, ook niet na zoeken in de (hele) telefoon.
Buiten dit verhaal heb ik nog veel meer minpunten gevonden, ik ben voor de eerste keer niet erg tevreden met de update.

jerwit23

jerwit23

• Lid sinds 09 maart 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2019
  • 17:25

Hey,is het je al gelukt?

norvug

norvug

• Lid sinds 18 februari 2019
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2019
  • 17:34

Ik heb weer notificaties op mijn vergrendelscherm.  Always on display moet aanstaan.  Notificaties voor chess heb ik nog niet

Loetje1969

Loetje1969

• Lid sinds 04 maart 2019
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2019
  • 22:16

Kies bij vergrendelscherm de optie Meldingen, dan Stijl. Zet hem op gedetailleerd en als het goed is heb je weer meldingen op je vergrendelscherm! De optie inhoud verbergen moet uit staan.

Bijlage:

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren