Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

duiksmurf

duiksmurf

• Lid sinds 25 april 2010
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2018
  • 11:31

Hallo

Met mijn S9 heb ik  twee wonderlijke issues met flitsmeister en OSMAND

flitsmeister werkt op zich prima… maar geeft alleen piepjes als waarschuwing en geen gesproken meldingen
deze optie staat wel aan uiteraard???

Ook OSMAND gedraagd zich wonderlijk met stem begeleiding. Engelse stem lijkt te werken, selecteer ik nederlands, dan krijg ik engels en nederlands door elkaar?? zelfs als ik engels deinstalleer?
Ook krijg ik het niet werkend om het scherm aan te krijgen voor een bocht, maar dat heb ik eerder ook gehad in relatie tot de stemnavigatie wonderlijk genoeg

heeft iemand beide of één van de twee wel normaal aan de gang op een S9???

grtz
D.

Doevo

Doevo

• Lid sinds 04 augustus 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2018
  • 18:06

Wat betreft scherm aan voor een bocht zou je dit kunnen proberen:
- Zet die functie uit, herstart de telefoon en zet de functie weer aan. Misschien vraagt hij opnieuw om de benodigde apparaatbeheerder te activeren.
- Je kunt sowieso in de beveiligings-instellingen van Android checken of de apparaatbeheerder voor OSMAND geactiveerd is.
- Of het scherm automatisch aan gaat hangt ook af van de volgorde waarin je dingen doet: wacht eerst tot je locatie is gevonden, kies dan de route en druk op 'Start navigeren', wacht tot hij klaar is met berekenen en zet dan met de powerknop het scherm uit. Nu zou hij voor een bocht weer aan moeten springen. 
- Bij sommige afslagen gaat het mis: bij een splitsing van snelwegen kan het zijn dat OSMAND een afslag aanziet voor doorgaande weg (als hetzelfde wegnummer daar verder gaat); het scherm gaat dan niet aan terwijl je wel moet uitvoegen.

Doevo

Doevo

• Lid sinds 04 augustus 2018
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2018
  • 18:09

Wat betreft de stembegeleiding: je kunt twee soorten downloaden  een computerstem en een ingesproken stem. Geven die beide hetzelfde probleem?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren