Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

"Iets" schakelt Wifi, bluetooth, dataverbinding en locatie weer in als ik het handmatig heb uitgeschakeld. (4)

Catje

Catje

• Lid sinds 03 januari 2016
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 13 december 2019
  • 08:18

Hoi, ik heb mijn S8 op mijn nachtkastje liggen 's nachts. Ik zet Wifi, Dataverbinding, Bluetooth en locatie handmatig uit, zodat ik nog wel gebeld kan worden. En ik zet de wekker van de S8.
Gisterochtend stond alles weer aan en vanmorgen ook.
Wat kan dat veroorzaken?
Het is opvallend dat ik 2 dagen geleden een beveiligingsupdate heb gehad, maar ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft.

Wie kan mij helpen?

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2179
  • Reputatie 250
  • 14 december 2019
  • 19:25

Probeer de wekker morgen eens op 12 uur (of iets eerder of later) te zetten en kijk dan voor de 'wekker'tijd afloopt of je wifi- en data-verbinding, bluetooth dan niet aanstaan? Wacht vervolgens tot je wekker 'afloopt' en kijk opnieuw of nu alles wel weer ingeschakeld is. Als dat zo zou zijn, dan moeten we verder zoeken wat je wekker doet. Is dat niet zo dan ligt het niet aan de wekker, maar aan iets anders. Stap voor stap komen we er misschien wel uit.
Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2388
  • Reputatie 20
  • 16 december 2019
  • 09:17

Het is mij al vaker opgevallen, dat er na updates (geld ook voor Windows !) bepaalde zaken aangepast zijn.
Dit gebeurt, omodat men er vanuit gaat, dat de gebruiker die zaken per ongeluk uitgezet heeft en daarom wordt het weer aangezet.

Je snapt natuurlijk wel, dat dat een smoes van ze is en dat dit zaken zijn, waar andere flink aan verdienen. Denk aan advertenties en locatiebepalingen en zo.
Daarom wordt het weer aangezet.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

Catje

Catje

• Lid sinds 03 januari 2016
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 16 december 2019
  • 10:03

Hoi, vanmorgen werkte alles zoals het zou moeten. Wat ik ontdekt heb, is dat er ineens een driehoekje met 2 pijltjes erin rechtsboven in het scherm stond. Even googelen leverde op dat dat iets met gegevensbesparing mobiele netwerken te maken had. Ik heb dit uitgezet. Of dat ermee te maken had, weet ik niet.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren