Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2157
  • Reputatie 250
  • 18 april 2019
  • 10:42

Gelukkig heb ik goed nieuws. Sinds enige tijd heb ik een Samsung Galaxy S8 (exynos) en die heb ik via de instructies op XDA geroot :
Deze: https://forum.xda-developers.com/galaxy-s8/samsung-galaxy-s8--s8-cross-device-development/fix-data-mount-fix-s8-twrp-oreo-t3769254
Halverwege wel drie keer moeten schakelen met de knoppen, want het snel op de knoppen drukken om naar TWRP te gaan (ik word oud) ging even mis. De methode is simpel. Volg de instructie; flashen met Odin en nog een keer flashen via TWRP. Wel nauwkeurig stap voor stap de instructies volgen. De methode is geschikt voor S8 (G950F)en S8+ (G955F).

Succes Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6436
  • Reputatie 250
  • 18 april 2019
  • 12:03

Gelukkig heb ik goed nieuws. Sinds enige tijd heb ik een Samsung Galaxy S8 (exynos) en die heb ik via de instructies op XDA geroot :
Deze: https://forum.xda-developers.com/galaxy-s8/samsung-galaxy-s8--s8-cross-device-development/fix-data-mount-fix-s8-twrp-oreo-t3769254
Halverwege wel drie keer moeten schakelen met de knoppen, want het snel op de knoppen drukken om naar TWRP te gaan (ik word oud) ging even mis. De methode is simpel. Volg de instructie; flashen met Odin en nog een keer flashen via TWRP. Wel nauwkeurig stap voor stap de instructies volgen. De methode is geschikt voor S8 (G950F)en S8+ (G955F).

Succes Makker
Ja da's wel een dingetje dat je snel moet zijn na de flash van twrp ben je te laat dan moet je opnieuw twrp flashen…. misschien auto reboot uitzetten in Odin dan heb je meer tijd.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren