Ik hoop voor je dat ie nu nog waterdicht is.
Zo niet dan zijn uiteindelijk de kosten meer dan een nieuw scherm.
Er zijn echt super goeie bumper hoesjes voor bv incipio - otterbox - uag.
Deze vangen serieuze klappen op.
geen glasprotector gebruikt?Dit keer niet omdat ik er vervelende ervaringen mee had….
hier wel op de s8 eentje en de vriendin al laten vallen.en niks aan se aan display.wel protector gebarsten maar das ook al.
Ik hoop voor je dat ie nu nog waterdicht is. Zo niet dan zijn uiteindelijk de kosten meer dan een nieuw scherm. Er zijn echt super goeie bumper hoesjes voor bv incipio - otterbox - uag. Deze vangen serieuze klappen op.Ik weet niet of hij nog waterdicht is, ik probeer het liever niet uit… Ik had een case-mate als hoes, daar ben ik erg blij mee. Maar daar voorkom je blijkbaar niet alles mee.
hier wel op de s8 eentje en de vriendin al laten vallen.en niks aan se aan display.wel protector gebarsten maar das ook al.Dat scheelt weer :-)
hier past ie er mooi op eentje van h9. te krijgen in mediamarkt. beter 20 euro dan gebarsten scherm he. en dan 300 euro mogen betalen
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
hier bij iedere telefoon onmiddelijk een glasprotector op.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
hier past ie er mooi op eentje van h9. te krijgen in mediamarkt. beter 20 euro dan gebarsten scherm he. en dan 300 euro mogen betalen Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Mijn S8 is onlangs gevallen en nu zit er een barst in van plm. 4 cm. Ik heb er verder geen hinder van maar is het verstandig om er iets aan te doen? Een nieuw scherm zie ik echter niet zo zitten want dan ben ik volgens mij ruim 200 euro kwijt. Is er geen andere oplossing?